Sprite випустив колекцію прикрас для захисту особистого простору
12 Кві 2024, 10:35

Sprite випустив колекцію прикрас для захисту особистого простору

Sprite випустив колекцію прикрас «The Knocklace Collection» у партнерстві з агенцією AKQA Casa.

Звертаючись безпосередньо до молодих людей, які все ще живуть вдома, Sprite усвідомлює складність пошуку моментів для усамітнення. З огляду на економічні проблеми, з якими вони стикаються, багато молодих людей відкладають виїзд з дому, часто через обмежені можливості.

Щоб вирішити цю проблему, Sprite створив кампанію, присвячену капсульній колекції Knocklace, у якій представлені три ювелірні прикраси, натхненні медальйонами.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кожен медальйон, виготовлений вручну, оснащений секретним технологічним пристроєм, який легко поєднується зі смартфонами. Датчик непомітно надсилає сповіщення, коли користувач Knocklace порушує периметр, і автоматично перемикає екрани на «безпечний екран», якщо це необхідно. Додаючи іронічного повороту, дизайн медальйона дозволяє користувачам зберігати особливу фотографію, поєднуючи функціональність із сентиментальністю.

Кампанія «The Knocklace Collection» робить ще один крок у розвитку цієї концепції та пропонує інноваційне та веселе рішення такої важливої для молодих людей теми, як приватність в інтимні моменти.

«Sprite вірить, що залишатися холоднокровним у складних ситуаціях — найкращий спосіб орієнтуватися в них. На додаток до своєї надзвичайної освіжаючої сили, яка є візитівкою бренду, Sprite є чудовим союзником цього покоління, розуміючи, що вирішення проблем вимагає гумору та інтелекту, особливо у відносинах між батьками чи опікунами. Не нехтуючи довірою у цих стосунках, але з гумором та технологічними рішеннями», — коментує К’яра Мартіні, старша директорка з креативної стратегії Coca-Cola в Латинській Америці.

За словами асоційованого креативного директора AKQA Casa Жоао Гандара, «колекція Knocklace постає як гумористичний інструмент для підвищення обізнаності про важливість діалогу та приватності».

Розкажіть друзям про новину