Щоб наголосити на важливості слухання: чи то інших людей, чи то музики чи навколишнього світу, стрімінговий музичний сервіс Spotify запустив свою першу бренд-кампанію у Франції.
У рамках кампанії представлений ролик «Écouter, ça change tout», створений паризьким агентством Marcel, який відзначає зв’язки, зроблені через звук.
Фільм розповідає про вчителя, який дивує оточуючих, зокрема свою сім’ю, слухаючи реп-музику, яка допомагає йому спілкуватися зі своїми учнями.
Клеман Сеше, креативний директор кампанії через Marcel, пояснив Adweek, що Spotify хотів, щоб фільм просував їхній слоган «Listening Is Everything», який агентство перетворило на демонстрацію важливості вміння слухати в житті людей.
«Фільм натхненний багатьма реальними історіями. Реп — один із найпопулярніших музичних жанрів у Франції, і ми чули про кілька ініціатив вчителів у всьому світі, які використовували хіп-хоп, щоб привернути увагу своїх учнів», — продовжив Сеше. «Ми щойно розповіли дивовижну історію, засновану на цих чудових та вирішальних експериментах, які демонструють сполучну силу музики».