Spotify нагадав про силу слухання у першій французькій кампанії
27 Вер 2022, 17:36

Spotify нагадав про силу слухання у першій французькій кампанії

Щоб наголосити на важливості слухання: чи то інших людей, чи то музики чи навколишнього світу, стрімінговий музичний сервіс Spotify запустив свою першу бренд-кампанію у Франції.

У рамках кампанії представлений ролик «Écouter, ça change tout», створений паризьким агентством Marcel, який відзначає зв’язки, зроблені через звук.

Фільм розповідає про вчителя, який дивує оточуючих, зокрема свою сім’ю, слухаючи реп-музику, яка допомагає йому спілкуватися зі своїми учнями.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Клеман Сеше, креативний директор кампанії через Marcel, пояснив Adweek, що Spotify хотів, щоб фільм просував їхній слоган «Listening Is Everything», який агентство перетворило на демонстрацію важливості вміння слухати в житті людей.

«Фільм натхненний багатьма реальними історіями. Реп — один із найпопулярніших музичних жанрів у Франції, і ми чули про кілька ініціатив вчителів у всьому світі, які використовували хіп-хоп, щоб привернути увагу своїх учнів», — продовжив Сеше. «Ми щойно розповіли дивовижну історію, засновану на цих чудових та вирішальних експериментах, які демонструють сполучну силу музики».

Розкажіть друзям про новину