08 Лис 2022, 16:36

«Спочатку росія, потім Катар…»: пивний бренд оголосив себе антиспонсором ФІФА 2022

Мережа пивоварень BrewDog оголосила себе «гордим антиспонсором» чемпіонату світу з футболу 2022 року, протестуючи проти порушення прав людини в країні Катарі, який приймає цьогорічний чемпіонат.

Бренд представив різку кампанію, створену спільно з агентством Saatchi & Saatchi London, яка засуджує те, що, за її словами, було «корупцією, аб’юзом та смертю».

Називаючи подію як «World F*Cup», реклама просуває план BrewDog пожертвувати весь прибуток, отриманий від свого Lost Lager під час заходу благодійним організаціям із захисту прав людини.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

«Футбол призначений для всіх. Але в Катарі гомосексуальність є незаконною, фізичні покарання є загальноприйнятим, і це нормально, що 6500 робітників помирають, будуючи ваші стадіони», — написав засновник BrewDog Джеймс Уотт на LinkedIn.

Компанія, яка також управляє більш ніж 80 пабами по всій Великій Британії, транслюватиме матчі для відвідувачів протягом чотирьох тижнів плей-офф. Він позиціонує свої фан-зони як «ідеальне місце, щоб насолодитися цьогорічним чемпіонатом світу з футболу». У відповідь на запитання щодо своїх планів як протестувати, так і демонструвати чемпіонат світу, BrewDog заявила, що не хоче заважати фанатам дивитися.

«Корупція не має цього перешкодити. Крім того, чим більше футболу ми показуємо, тим більше продається Lost Lager, тим більше грошей йде на благодійність», — йдеться у повідомленні компанії у Twitter.

Компанія не підтвердила деталі того, які некомерційні організації отримають пожертвування. Проте вона підтвердила, що даватиме гроші лише зареєстрованим благодійним організаціям, які допомагають тим, хто «постраждав від несправедливості та порушень прав людини у Катарі».

Кампанія проводиться в той час, коли офіційні спонсори стикаються з критикою з боку споживачів та активістів через їх підтримку турніру 2022 року, який загруз у суперечках з того часу, як Катар був призначений приймаючою стороною у 2010 році.

За даними Amnesty International, іноземні робітники становлять 90% робочої сили Катару, і вважається, що зараз працюють 1,7 мільйона осіб. Офіційні дані посольства, опубліковані у 2021 році, показали, що з моменту перемоги у тендері у 2010 році загинуло 6500 робітників з Індії, Пакистану, Непалу, Бангладеш та Шрі-Ланки.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео