Співачка LAMA стала обличчям весняної колекції українського бренду одягу
25 Кві 2024, 10:43

Співачка LAMA стала обличчям весняної колекції українського бренду одягу

Весна — період, під час якого світло перемагає тінь. Для того, аби подарувати українцям надію на те, що світло обов’язково здолає важкі, лихі часи, бренд одягу та білизни Rikky Hype і співачка LAMA об’єднуються у спільному кампейні та надають друге життя знаковому хіту «Світло і тінь» з однойменного альбому 2008 року. 

Щоб віддати шану музиці, що була популярною у перше десятиріччя після проголошення незалежності України і надії тоді, коли вона особливо необхідна, легендарна співачка LAMA та Rikky Hype дарують друге дихання хіту «Світло і тінь», ідея якого зараз, під час повномасштабної війни, виходить за рамки лише музичного твору. Він стає ще одним символом надії на світло та новий етап розквіту української держави. 

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Rikky Hype / Український бренд 🇺🇦 (@rikkyhype)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Творчість Наталі Дзеньків (LAMA) відзначає особливий для країни період, коли нові музичні напрями та нестандартні формати виконувались українською. Недарма назва гурту походить із давньошумерської міфології, де Лама — це богиня-покровителька, що символізує особистість. 

У рамках ностальгічної співпраці Rikky Hype обирає героїнею весняно-літнього кампейну містичну і загадкову LAMA, оскільки вона є джерелом натхнення для пересічних українців та молодих виконавців. 

Основною темою зйомки стало протистояння світла та тіні — що втілює головну ідею пісні. Білий та чорний стають окремими учасниками фото, а силуети речей підкреслюють природу спротиву. Ніжний білий комплект зі спідниці-максі, топу та сорочки символізує красу, могуття та віру. Чорні стримані топ і брюки — говорять про поміркованість, а також емоцію.  

«Я поглинула у цей знімальний настрій і злилась з ним, а коли ти повністю у це пірнаєш, то і результат виходить ідеальним. Наприклад, темний образ відтворив мій внутрішній світ таким, яким його ще ніхто не бачив, «додав бісиків в очах», блиску, показав мою сексуальну вишуканість. А білий образ, навпаки, підкреслив чистоту мого єства, яскравого та безмежного. Власне, цю ключову лінію боротьби темноти зі світлом ви і побачите у нашому кампейні. Загалом, я безмежно рада та задоволена співпрацею з Rikky Hype, і головне, що це бренд українського виробництва, а українське серце світле і завжди робить все душею!», — ділиться LAMA.

Співпраця має на меті повернути у спогади і нагадати про те, що світло завжди долає всі перешкоди. Для того, аби розповсюдити хіт, до якого можна повертатися у часи, коли здається, що темрява огортає — Rikky Hype відправить диски з треком усім, хто зробить замовлення у першу добу виходу кампейну.

Розкажіть друзям про новину