Спецпроєкт про маркетингові комунікації у 2023 році
13 Гру 2022, 11:33

Спецпроєкт про маркетингові комунікації у 2023 році

Топове видання про маркетинг та комунікації MMR разом з генеральним партнером діджитал агентством Ланет Click та експертами галузі представляють спецпроект “Маркетинг – 2023”. Головні тренди, інсайті та лайфхаки стануть в нагоді всім, хто планує діяльність бізнесу у майбутньому році.

Експертами “Маркетинг – 2023” стали:

  • Микола Андрущенко, Head of Marketing Мережі Ланет і Ланет CLICK
  • Олена Плахова, директорка з управління репутацією та маркетингом Нова пошта
  • Маріанна Коніна, Chief Public Engagement Officer міжнародного холдингу TECHIIA
  • Оксана Стехіна, Chief Business Development Officer, dentsu Ukraine
  • Антон Бокий, Head of Social Media Marketing and Influencer Marketing, INTERTOP

Фахівці Ланет Click зі свого боку також зпідготували топ-5 діджитал-інструментів, що будуть актуальні у 2023 році. В агенції завжди допоможуть підібрати найефективніші інструменти та вирішити будь-яку маркетингову задачу в Інтернеті. Цінностями Ланет CLICK є відкриті та прозорі робочі процеси, дотримання дедлайнів, доцільне використання медіа-бюджетів, звітування. Такий підхід до співпраці дозволяє отримувати клієнтам бажані результати.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

До підготовки спецпроєкту MMR залучив своїх читачів, провівши опитування галузі. Його результати дозволили створити профіль галузі, визначити ефективні та  пріоритетних інструменти просування бренду.

Розкажіть друзям про новину