04 Лип 2024, 10:50

Спагетті-батоги, шкіра та інше: провокаційна кампанія поєднала БДСМ та гастрономію

Організація з економічного розвитку вулиці Карангахапе-роуд в Окленді Karangahape Road Business Association представила нову кампанію «Eat It: Karangahape Road», яка оспівує гедоністичне минуле та сьогодення в рамках першого ресторанного місяця.

Кампанія зазначає, що на додаток до своєї історії провокаційних поглядів і потужної сексуальності, легендарна дорога також має багате кулінарне минуле і сьогодення. «Eat It: Karangahape Road» — перша в історії ітерація «ресторанного місяця» — існує в точці злиття цих двох аспектів.

Стилізовані та сугестивні зображення слугують відсиланням до світу БДСМ та збочень, який десятиліттями процвітав на Карангахапе. Темна шкіра, спагетті-батоги та туфлі на шпильках — ці образи зачіпають людські уявлення про їжу та секс, а також демонструють атрибутику кількох відомих вуличних секс-інституцій.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Протягом липня ресторатори вздовж 1-кілометрової смуги святкуватимуть поєднання двох найбільших гріхів — хтивості та обжерливості. Тут відбудеться понад 20 заходів, присвячених їжі та напоям, які задовольнять будь-які кулінарні примхи та фантазії. Кожна з цих подій, з унікальними коктейлями та кулінарними стравами, є відсиланням до сексуальної привабливості культової дороги.

Кампанія триватиме з 1 липня на зовнішніх носіях Окленда, в пресі, соціальних та диджитал каналах.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео