Soul of Ukraine: як BROCARD вкладає душу в дітей війни
22 Тра 2025, 13:05

Soul of Ukraine: як BROCARD вкладає душу в дітей війни

Історія аромату Soul of Ukraine — це надихаюча історія співпраці талановитої одеської парфумерки Ольги Юрченко та символу українського парфюмерно-косметичного бізнесу BROCARD.

Історія, що демонструє, як учасники б’юті-ринку можуть привертати увагу до невинних жертв війни, активно залучаючи клієнтів до вирішення нагальних їхніх проблем, і в той же час успішно просувати імідж України в світі. Весь прибуток від продажу аромату з красномовною назвою «Душа України» в мережі BROCARD компанія перераховує у благодійний фонд «Я буду твоїм тилом» для спецпроєкту «#Вониневинні». Гроші спрямовуються на допомогу родинам із дітьми з прифронтових територій, які втратили дім і відчуття безпеки внаслідок війни. На сьогодні ця сума склала 517 тисяч гривень і продовжує зростати.

Як все починалось: спершу була ідея

А почалася ця історія з того, що у Ольги Юрченко, засновниці одеського бренду Soul of Mine, виникла ідея створити аромат, який би символізував Україну, ставши її парфумерним уособленням у світі, і в той же час допомагав її маленьким громадянам пережити страшну війну.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс
Мені пощастило — я отримала змогу виїхати з-під обстрілів і налагодити виробництво у безпечному місті. І я вирішила створити проєкт, що розповідав би світу про мою Батьківщину парфумерною мовою й водночас давав змогу збирати кошти для українських дітей, які найбільше постраждали від цієї жахливої війни.
Ольга Юрченко
засновниця бренду Soul of Mine

Для реалізації проєкту Ольга шукала партнера-однодумця, який би поділяв її прагнення надавати допомогу тим, кому вона найбільш потрібна. Таким надійним партнером для парфумерки стала компанія «Брокард-Україна», яка з самого початку повномасштабного вторгнення систематично перераховувала кошти на потреби Сил оборони та допомагала постраждалим від війни українцям. Завдяки участі такого потужного партнера проєкт став справді масштабним і отримав великого розголосу.

Яка вона — парфумерна «Душа України»

Над розробкою нового парфуму працювали 14 талановитих митців з усієї Європи, зокрема Мауріс Русель, Анік Менардо, П’єр Гуерос, Алієнор Массенет, Давід Апель, Філіп Папарелла, Емілі Коперман та інші. «Збірній команді» парфумерів вдалося створити дійсно унікальний аромат, аналогів якому в світі не існує. Насамперед через те, що в його основі дуже дорога і витончена база рідкісні види ірису, імбиру, мускусу і ванілі, цитрусові акорди, що наповнюють композицію яскравим характером, а також троянда і сандал, які створюють неповторний шлейф.

Тож який він — аромат добра і надії? Надзвичайно теплий, ніжний, наповнений любов’ю і теплом золотистих променів сонця, як і українська душа… Ольга довго думала, як назвати парфум, що має стати втіленням України, її безмежної краси, ніжності та незламності. І зупинилася на варіанті Soul of Ukraine, що виявився дуже вдалим з маркетингової точки зору, викликаючи тільки позитивні асоціації та сприяючи популяризації проекту. Аромат Soul of Ukraine — це світло у темряві, справжній символ добра, турботи та миру.

Окремо варто відзначити дизайн флакона. Його дерев’яна кришечка дуже приємна на дотик та має автентичний вигляд, а малюнок, що є втіленням сучасної України, створила відома одеська мисткиня Леся Верба, яка віднедавна живе в Нью-Йорку.

Ціль проєкту — допомога тим, хто її дійсно потребує

Ми віримо, що краса повинна служити добру. Саме тому BROCARD підтримує проєкти, які надають конкретну і таку необхідну допомогу людям, які потрапили в біду, щоб змінити їхнє життя на краще. Для нас Soul of Ukraine — це не просто один із ароматів з асортименту компанії. Це символ нашої любові до українських дітей, які вимушені переживати жахи війни. І кожен з наших клієнтів, хто купує цей аромат, стає частиною благородної справи.
Катерина Гуленок
керівниця PR-департаменту «Брокард-Україна»

517 тисяч гривень вже спрямовані на закупівлю простих, але необхідних речей, що роблять життя дітей та їх мам трохи легшим. Це продуктові набори, ліки, гігієнічні засоби, дитяче харчування та багато чого іншого для сімей із Херсонщини, Запорізької, Донецької і Харківської областей. 

Кожна така допомога, отримана постраждалими родинами, — це не просто їжа чи речі. Це відчуття, що їх не залишили наодинці з бідою. І ми продовжимо підтримувати людей, щоб вони мали шанс на гідне життя навіть у найважчих умовах.
Марта Куленко та Юлія Соловйова
співзасновниці благодійного фонду «Я буду твоїм тилом»

Реальні історії сімей, що отримали допомогу

Родина Бордунових живе у прифронтовому Слов’янську. Мама, шістнадцятирічна Соня та її десятирічний братик Давид. Через постійні обстріли у місті складно знайти навіть базові речі. Діти навчаються в умовах перебоїв зі світлом і зв’язком та звикли більшість часу проводити вдома. І Соня малює квіти — під акомпанемент вибухів за вікном. А мама ділиться картинами доньки: «Дивіться, які в Соні вийшли червоні маки!». Дівчина малює не війну — вона малює надію на те, що обов’язково буде після неї.

Для Ілони, матері двох дітей, важливою є не тільки матеріальна допомога, але й моральна та емоційна підтримка, яку вона відчуває: «Я не люблю, коли допомагають мені, я сама завжди допомагала іншим. Але зараз війна змінила багато чого. І ця допомога, яку нам надають, дуже гріє. Саме усвідомлення — я не сама. Є люди й волонтери, які поруч. Це схоже на подарунок від когось, кого ти навіть не знаєш. Але ти відчуваєш: тебе бачать», — каже жінка.

Задля чого це робиться: як бачать сенс проєкту його організатори

Кожна покупка — це підтримка тих, кого боляче зачепила війна. Відчуття того, що кожна гривня, витрачена на аромат, допоможе комусь пережити жахи війни, буде найвагомішим аргументом для здійснення покупки. У BROCARD підкреслюють, що саме залучення до проєкту клієнтів компанії, популяризація його в магазинах та у соціальних мережах компанії, постійне інформування про кількість зібраних коштів та їх цільове спрямування саме на ті речі, які вкрай потрібні постраждалим, є дуже важливим моментом.

Людям треба надавати неординарні ідеї та пропонувати цікаві можливості долучитися до благородної справи — допомоги співвітчизникам, що опинилися у скруті. Адже рішення купити той чи інший аромат може бути прийняте серцем. Щоб не просто потішати себе чи близьких, а й долучитися до чогось більшого та вагомішого. До того ж, кожен флакон Soul of Ukraine, подарований громадянам інших країн, — це згадка про Україну та її незламну душу. Цей парфум з унікальною історією має всі шанси стати одним з найпопулярніших сувенірів, які українці дарують своїм іноземним друзям та партнерам.

Що далі

Для нас допомога — це не одноразова акція. Разом з нашими клієнтами ми будемо продовжувати підтримувати сім’ї, які постраждали від війни допоки це буде необхідно.
Катерина Гуленок
керівниця PR-департаменту «Брокард-Україна»

Увесь прибуток з продажів парфумів Soul of Ukraine у магазинах мережі, на сайті BROCARD.UA та в мобільному застосунку і надалі йтиме на допомогу дітям з прифронтових територій. І кожен може долучитися до цієї благородної ініціативи, придбавши флакон ексклюзивного парфуму, який вже став символом України і продовжує підкорювати Європу.

Українці не кидають дітей у біді. Українці вміють співчувати і роблять це від усієї душі. У цьому — Soul of Ukraine.

Розкажіть друзям про новину