19 Лип 2022, 17:07

Соціальна реклама від ДСНС піддалася критиці у мережі

Головне управління ДСНС України у місті Київ створило оригінальну соціальну рекламу, яка закликає містян бути уважними на воді та піклуватися про природу.

Світлини постерів, які були розміщені по всій столиці, опублікував у своєму Twitter-аккаунті журналіст і автор подкасту “Право на поплаву” Олег Новіков.

Більшість оцінила такий креатив від ДСНС. Проте, декому не сподобалося те, що у постерах сплутали поняття «руський» і «рускій».

«Русь це наша спадщина, а рускіє – це оті крадії історії, яких ми вбиваємо. Перекажіть автору цих постерів, що це недопустимо», – коментує один з користувачів соцмережі.

«Треба відкоректувати, бо виходить, що м*скалі живуть на Русі».

«Паплюжать форму «руський». Мали б писати «російський». Русь не = рашка».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео