Бренд бездимних печей Solo Stove назвав Snoop Dogg своїм бренд-амбасадором. Це партнерство було укладено після заяви репера та любителя марихуани про те, що він кидає курити.
Допис Snoop Dogg у соціальних мережах про те, що він кидає курити, насправді був тизером для співпраці з продуктом Solo Brands.
Solo Stove дозволяє Snoop Dogg насолоджуватися вогнищем «без кашлю і одягу, просякнутим запахом канабісу».
Кампанія, яка є першим масштабним національним маркетинговим просуванням Solo Stove, включає рекламний ролик на телебаченні, а також соціальну рекламу, подкасти, зовнішню рекламу та диджитал елементи. Кампанія була розроблена агентством The Martin Agency.
У рамках партнерства Snoop Dogg працюватиме з компанією над інноваційними продуктами та братиме участь у розробці фірмової лінійки товарів. Лімітований набір, який вже продається за $349,99, включає в себе підставку під багаття, дизайн якої розробив Snoop Dogg, панамку та набір стикерів.
«Ми дуже раді, що наш продукт настільки гарний, що навіть надихнув Снупа відмовитися від куріння, — сказав генеральний директор Solo Brands Джон Мерріс. — Як найпопулярніший бездимний камін у світі, Solo Stove об’єднує людей і створює атмосферу, яка спонукає вас сісти зручніше, розслабитися і насолодитися часом, проведеним з друзями та родиною».