21 Лис 2023, 13:25

Snoop Dogg кинув курити марихуану заради реклами бездимної печі

Бренд бездимних печей Solo Stove назвав Snoop Dogg своїм бренд-амбасадором. Це партнерство було укладено після заяви репера та любителя марихуани про те, що він кидає курити марихуану.

Допис Snoop Dogg у соціальних мережах про те, що він кидає курити, насправді був тизером для співпраці з продуктом Solo Brands.

Отримайте практичні рішення для вашого бізнесу від лідерів Ajax, Prom.ua, Promodo, Respeecher, twid.studio та ще 60+ компаній на GET Business Festival!

13 грудня понад 70 бізнес-практиків поділяться дієвими інструментами просування бізнесу, найкращими КСВ-практиками та стратегіями реалізації up-to-date комунікаційних та рекламних кампаній.

Долучайтеся, аби впровадити інновації раніше за конкурентів і вражати креативними кампаніями.

Зареєструватись

Solo Stove дозволяє Snoop Dogg насолоджуватися вогнищем «без кашлю і одягу, просякнутим запахом канабісу».

Кампанія, яка є першим масштабним національним маркетинговим просуванням Solo Stove, включає рекламний ролик на телебаченні, а також соціальну рекламу, подкасти, зовнішню рекламу та диджитал елементи. Кампанія була розроблена агентством The Martin Agency.

У рамках партнерства Snoop Dogg працюватиме з компанією над інноваційними продуктами та братиме участь у розробці фірмової лінійки товарів. Лімітований набір, який вже продається за $349,99, включає в себе підставку під багаття, дизайн якої розробив Snoop Dogg, панамку та набір стикерів.

«Ми дуже раді, що наш продукт настільки гарний, що навіть надихнув Снупа відмовитися від куріння, — сказав генеральний директор Solo Brands Джон Мерріс. — Як найпопулярніший бездимний камін у світі, Solo Stove об’єднує людей і створює атмосферу, яка спонукає вас сісти зручніше, розслабитися і насолодитися часом, проведеним з друзями та родиною».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео