Nebo ideas agency та Win Win Studio створили ребрендинг Courir для азербайджанського ринку.
Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити радувати мешканців якісними та справжніми снікерсами.
Тож перед креативниками постала задача у максимально короткі терміни створити новий неймінг бренду, фірмовий стиль і комунікаційну стратегію і при цьому бути цікавішим та сучаснішим ніж французький Courir.
Під час робочої сесії було запропоноване емоційне позиціонування: снікерси — це слід у нашому житті.

Ми максимально відходили від спортивного сприйняття кросівок і, навпаки, говорили, що це повсякденний учасник нашого життя — від весілля до польоту в космос. Ця ідея знайшла своє втілення в імені бренду Footmark і слогані Sneakers are your lifestyle.

Фірмовий стиль нового бренду має витончений, сучасний логотип, який одразу дає зрозуміти, що це іноземний бренд.
Головним графічним і візуальним елементом став шнурок. Він зв’язує всі елементи комунікації: від слогану до вітрин, пакетів, цінників, дописів у соцмережах та інше.
Ми також не залишили без уваги шнурки на кросівках і створили для них фірмові джибіти Footmark.

Знаком якості нового бренду став відбиток підошви, який наносився як печатка на паковання.

Одним із головних елементів брендингу став фотографічний контент.

У центрі кампанії не спорт, а життєві ситуації та історії. Саме вони ляжуть в основу першої рекламної кампанії бренду Footmark.