SMM у США: як просувати нову fintech-компанію на іноземному ринку
28 Лис 2024, 10:00

SMM у США: як просувати нову fintech-компанію на іноземному ринку

Кількість користувачів соціальних мереж продовжує зростати. У 2024 році компанія Kelios зафіксувала у своєму звіті 5,22 мільярда користувачів. Ба більше, дослідники прогнозують зростання й на наступні 5 років. Якщо ж розглядати цифри у розрізі різних платформ, то найбільше активних користувачів фіксується у Facebook — середня кількість на місяць становить понад 3 млн людей. Зокрема, у Сполучених Штатах понад 75 % інтернет-юзерів використовують саме Facebook

Просування в соцмережах на американському ринку

Кожна країна має свій контекст та проблематику у сфері реклами. А якщо йдеться про швидкозмінний канал, як-от соціальні мережі, то підхід та реагування мають бути максимально ретельними. Для американського сегмента є кілька викликів, до яких потрібно бути готовими.

Суворе регулювання реклами

У США доволі жорсткі закони та правила щодо реклами послуг і товарів. За їх дотриманням ретельно стежить Федеральна торгова комісія (FTC — Federal Trade Commission). У разі порушення компанія потенційно ризикує отримати не тільки зупинення реклами та репутаційні втрати, але й великі штрафи. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Рекомендація: 

Щоб уникнути такої ситуації, варто використовувати лише правдиву інформацію та прозорі умови. 

Конкуренція

Американський ринок — це тисячі компаній, що жорстко конкурують між собою за споживача, який бачить щодня велику кількість рекламних оголошень. Тож іще одним вагомим викликом для брендів є завдання виділятися з-поміж конкурентів у потоці інформації.

Рекомендація: 

Щоб оголошення бути помітними серед пропозицій конкурентів, потрібно вкладати ресурси у створення унікального контенту й таргетувати його під різні сегменти аудиторії. 

Висока вартість реклами

Велика конкуренція впливає й на ціну реклами. Через це вартість кліка та конверсії у США є однією з найвищих у світі.

Рекомендація: 

Тестувати креативи та аудиторії, оптимізувати кампанії з урахуванням результатів тестів, вкладати кошти в довгострокову органічну стратегію.

Запуск для нової фінтех-компанії в США

Американська FinTech-компанія, що допомагає малому бізнесу приймати платежі з мінімальними комісіями, звернулася до диджитал-агенції Ланет CLICK для просування свого продукту. Серед основних труднощів:

  • невпізнаваний бренд;
  • відсутність адаптованої платформи (сайт на етапі допрацювання);
  • недостатнє розуміння цільової аудиторії;
  • відмінності у SMM-стратегіях для ринку України та США.

Стратегія та реалізація

1. SMM-просування:
  • Контент-стратегія. Розроблено візуальний стиль та публікації, які відповідали локальним культурним особливостям. Використовували меми, інфографіку, експертний контент і рекламні пости.
  • Активність у Facebook. Запуск регулярних публікацій і рубрик, інтерактивів і сторіз, що залучали аудиторію.
  • Впровадження tone of voice. Легка й лаконічна комунікація з гумором для створення довіри.
  • Результат: +1 200 підписників за 11 місяців, середньомісячна взаємодія — 1 160.
2. Таргетована реклама:
  • Аналіз та оптимізація. Використання Google Analytics і пікселів Facebook для відстеження дій користувачів.
  • Сегментація аудиторій. Поділ ЦА за інтересами та поведінковими характеристиками.
  • Тестування креативів. Орієнтація на різні сегменти аудиторії з адаптованими повідомленнями.

Результат: зменшення вартості конверсії з $97,16 до $55,65 за п’ять місяців, 1 128 конверсій та понад 1,8 млн показів.

Ключові результати:

  • Підвищення впізнаваності та нарощення аудиторії користувачів — із 0 до 1200 читачів.
  • Збільшення конверсій більш ніж на 23% за суттєвого зниження їх вартості.

Ретельний підхід до SMM і таргетованої реклами дозволив успішно інтегрувати FinTech-компанію в американський ринок. Важливо враховувати локальні особливості й індивідуальні потреби ЦА, а також інвестувати у створення якісного візуального та текстового контенту.

Українська digital-агенція Ланет CLICK надає комплексні послуги в галузі інтернет-маркетингу, має сертифікації Google Partner та Meta Business Partner. Протягом останнього року команда активно розвивалася та отримала визнання в ключових рейтингах галузі в Україні: 6 місце у категорії SMM рейтингу IAB 2023, 15 позицію серед digital-агенцій України 2023 та 9 позицію серед SMM-команд України 2023 на ІТ Рейтингу.

Розкажіть друзям про новину