Київстар ТБ продовжує надавати релевантну інформацію для формування ТВ-рейтингів. У червні платформа почала надавати звіти по дивленню виключно на основі платних підписників, через що перелік телеканалів у ТОПі дещо видозмінився.
Тож у традиційному звіті про теледивлення за місяць Київстар ТБ розповідає, які телеканали стали лідерами, яка з медіагруп цього разу очолила рейтинг та як українці споживали новинний контент.
Нагадаємо, що поки тривають оновлення панелі Nielsen, яка до повномасштабної війни займалася телевимірюваннями, ринок продовжує орієнтуватися на дані переглядів від ОТТ-платформ.
ТОП-10 телеканалів у червні 2023 року
Очолює рейтинг телеканалів Новий, отримавши частку 10,6%, що на -0,3 п.п. менше в порівнянні з минулим місяцем. За ним, на другій позиції, знаходиться СТБ з часткою 7,8%, що теж на -0,6 п.п менше, ніж у травні 2023 року.
У трійку лідерів увійшов 1+1 Марафон, який показав найбільше зростання та найбільше значення частки з початку року в розмірі 7,0%. Четверту та пʼяту сходинку розділили телеканали 2+2 та ТЕТ, зібравши по 6,7% частки відповідно.
Аналогічно, шосте та сьоме місце з часткою 6,4% посіли телеканали ICTV2, який втратив -0,2 п.п. частки в порівнянні з травнем, та телеканал 1+1 Україна.ICTV, який також транслює загальнонаціональний телемарафон, незмінно обіймає 8-му сходинку з часткою 5,5%. Також, традиційно, 9-те та 10-те місце впевнено займають телеканали з групи 1+1 media — ПЛЮСПЛЮС (2,0% частки) та KVARTAL TV (1,8% частки).
Медіагрупи та дивлення
Як завжди, більшість телеканалів, які потрапили у рейтинг червня 2023 року, входять до складу групи 1+1 media – 1+1 Марафон, 2+2, ТЕТ, 1+1 Україна, ПЛЮСПЛЮС, KVARTAL TV, Бігуді, Comedy Central. Від StarLightMedia у ТОП-20 — телеканали Новий, СТБ, ICTV, ICTV2, від Inter Media Group — лише НТН.
Отже, лідером у рейтингу залишається група 1+1 media, яка у червні сумарно зібрала 33,5% частки. StarLightMedia опинилася на 2-й сходинці з 31,8% (-0,3 п.п. частки). Щодо Inter Media Group, то група завершила місяць на третій позиції з часткою 3,1% (+0,1 п.п. частки).
Дивлення новинного контенту
У червні сумарна частка основних телеканалів, які транслюють марафон «Єдині новини» на платформі Київстар ТБ, склала 13,5% (+1,9 п.п. частки до травня). Традиційно, дивлення марафону зростає в період важких подій та масованих обстрілів рф, коли необхідність верифікованої інформації є вкрай висока. Так, найбільша частка зафіксована 6 червня – 18.6%, коли росія здійснила черговий теракт, підірвавши греблю Каховської ГЕС.
Як і раніше, найпопулярнішим за переглядом телеканалом, що транслює проєкт, є 1+1 Марафон з відривом від ICTV в 1,5 п.п. частки.
Що стосується інших телеканалів, які не транслюють телемарафон, проте створюють новинний контент, то рейтинг очолює 24 канал з часткою 1,7%. З низькою зацікавленістю серед аудиторії залишаються телеканали Прямий (0,7% частки), Еспресо (0,6% частки) та 5 канал (0,3% частки).
Найпопулярніші серіали на Київстар ТБ у червні
У переліку найпопулярніших серіалів червня за кількістю унікальних абонентів на Київстар ТБ незмінним лідером за кількістю тайтлів серед медіагруп є 1+1 media. Очолює ТОП продуктів «Скажені сусіди», що транслювався на ТЕТ. Також від 1+1 media в цій категорії до рейтингу увійшли серіали «Невірний», «Величне століття», «Пригоди Бампера і Суса», «СидОренки-СидОренки», «Я – Надія», «Джек і Лондон».