20 Чер 2022, 16:09

Сільпо віддав вітрину для дитячих послань до своїх батьків

До Дня батька у Сільпо віддали вітрину для дитячих послань до своїх батьків.

Таким чином, ініціатори проєкту захотіли допомогти дітям, батьки яких знаходяться далеко, сказати те, що вони хотіли б, своєму татові та перетворили супермаркет «Сільпо» на листівку-привітання.

«Всією країною ми бажаємо, щоб ці дитячі мрії здійснилися. Щоб кожен татусь міг знову катати своїх хлопчиків та дівчаток у візочках і допомагати дотягуватись до високих поличок, куштувати черешню та робити сотні дрібних, але таких цінних речей разом. З днем тата, любі!»

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину

Нове відео