Швейцарії — ЛСД, а Швеції — полярне сяйво: Швеція запропонувала угоду Швейцарії, щоб уникнути плутанини
25 Жов 2023, 13:43

Швейцарії — ЛСД, а Швеції — полярне сяйво: Швеція запропонувала угоду Швейцарії, щоб уникнути плутанини

На дворі 2023 рік, а люди все ще схильні плутати Швецію зі Швейцарією. Деякі з найосвіченіших і найвпливовіших людей на землі навіть не можуть відрізнити ці дві країни. Прагнучи покласти край цій плутанині раз і назавжди, національна туристична організація Швеції Visit Sweden запропонувала діяти у рамках нової кампанії від агенції Forsman & Bodenfors.

Після десятиліть плутанини Швеція втомилася від того, що її плутають зі Швейцарією. А Швейцарія, мабуть, так само втомилася від того, що її плутають зі Швецією.

Мета кампанії — провести чітке розмежування між двома країнами, вирішивши, хто про що говорить. Перший проєкт офіційної угоди між Швецією та Швейцарією вже представлений, і Visit Sweden сподівається на його підписання, але відкрита до дискусій.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У зверненні до Швейцарії були підкреслені ті аспекти, які, на їхню думку, приваблюватимуть мандрівників: «Ми зможемо комунікувати про такі речі, як піщані мілини, дахи і тишу. Тим часом Швейцарія зосередиться на банках, гірських вершинах і гучних звуках, як йодль. Швейцарії залишиться ЛСД (бо ви винайшли його), а Швеції — полярне сяйво».

«Я знаю, що багато людей і зі Швеції, і з Швейцарії зіткнулися з цією плутаниною. Я, безумовно, теж. Наприклад, кілька місяців тому я був у Нью-Йорку і питав, як пройти до нашого нью-йоркського офісу. Але коли я зайшов у вестибюль, то зрозумів, що перебуваю в Генеральному консульстві Швейцарії. Повернувшись на вулицю, трохи збентежений, я ще більше переконався у своїй правоті», — сказав Нільс Перссон, директор з маркетингу Visit Sweden.

«Виділити Швецію в конкурентному світі туризму нелегко. А якщо люди думають, що Швеція — така ж країна, як Швейцарія, то це, очевидно, ще більше ускладнює завдання. За допомогою цієї кампанії ми сподіваємося вирішити обидві ці проблеми», — сказав Маркус Хеґльоф, креативний директор Forsman & Bodenfors.

Протягом останніх кількох років Visit Sweden разом з Forsman & Bodenfors розробили чітко визначену комунікаційну платформу, включаючи бренд-стратегію, комунікаційну стратегію та концепцію бренду.

Ця кампанія є результатом постійної роботи над брендингом та просуванням Швеції як дестинації і є першою глобальною активацією, запущеною в рамках довгострокової концепції бренду «Дестинація з іншим характером».

Розкажіть друзям про новину