Heinz зобразив на своїх бордах немовлят
08 Тра 2025, 10:34

Heinz зобразив на своїх бордах немовлят

Наскільки мами люблять Heinz? Який рівень авторитету може досягти кампанія до Дня матері для бренду?

Цього Дня матері агентство DAVID São Paulo знайшло відповіді на обидва питання за допомогою кампанії «Heinz Babies», натхненої реальними фотографіями, якими діляться справжні мами, що спонтанно одягають своїх малюків у кольори бренду.

У кампанії представлені фотографії, зроблені самими сім’ями. Кожна робота несе в собі послання: «Навіть те, що вже ідеально, стає ще кращим з Heinz».

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину