Гурт Latexfauna знявся у ролику ритейл-мережі
27 Лют 2025, 16:11

Гурт Latexfauna знявся у ролику ритейл-мережі

Гурт Latexfauna знявся в ролику METRO Україна. Режисером реклами виступив відомий кліпмейкер Інді Хайт, а креативну ідею кліпу розробила агенція I AM IDEA. 

Відеоробота присвячена весняному оновленню акції Шуршдні — дні великих акцій у METRO. 

Гурт не тільки знявся у відео, а й написав ексклюзивний саундтрек до нього. Родзинкою проєкту стало фільмування на плівку, яку через технічні особливості проявляли у Бухаресті. Не обійшлося й без щоденних реалій: близько п’яти годин повітряних тривог прожила команда під час зйомки кліпу. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Шуршдні з’явилися 2023 року як спільна ідея METRO Україна та агенції I AM IDEA.

Розкажіть друзям про новину