30 Тра 2023, 09:46

ШІ написав любовний роман про закоханих і кавун

Smoothie King, американська приватна компанія, що випускає смузі, представила роман, написаний за допомогою програмного забезпечення ChatGPT від OpenAI.

«A Summer Fling to the X-Treme» детально описує стосунки, що зароджуються між жінкою і таємничим мандрівником. 250-сторінковий текст пронизаний прихованими кодами, які читачі мають розгадати.

Перші 300 читачів, які успішно розгадають головоломку та завантажать застосунок бренду, отримають безкоштовну порцію смузі. Контент-маркетингова гра на основі ШІ сприяє поверненню сезонного смузі зі смаком кавуна X-Treme Watermelon, а також нового варіанту кавунового лимонаду X-Treme Watermelon Lemonade.

Експерименти зі штучним інтелектом, орієнтовані на споживача, стають все більш популярними, оскільки технологія обіцяє відкрити хвилю інновацій, але Smoothie King не сприймає цю концепцію надто серйозно.

«A Summer Fling to the X-Treme» має всі ознаки дешевого любовного роману з обкладинки, на якій зображений кремезний чоловік, який обіймає головну героїню з кавуном у руках. Сама ілюстрація майже напевно є продуктом штучного інтелекту: на лівій руці Міллі зображено сім пальців, що є моторошним, але поширеним явищем у зображеннях, згенерованих ШІ.

Як видно з назви, «A Summer Fling to the X-Treme» має на меті підігріти ажіотаж навколо повернення сезонного коктейлю X-Treme Watermelon, який цього року можна придбати до 28 серпня, доки не закінчаться запаси. Гейміфікація повнометражного романтичного роману з секретними кодами для уважних читачів також може сприяти поширенню застосунку Smoothie King, оскільки цей канал стає все більш важливим для закладів швидкого обслуговування.

Сам текст читабельний, але з повторюваними структурами речень, що може бути наслідком роботи штучного інтелекту.

Компанія додала кілька рецензій на книгу, одна з яких від ChatGPT і описує її власну роботу як «алгоритмічно створений романтичний роман, який обов’язково захопить серця читачів».

Smoothie King роздає 300 примірників свого роману у м’якій обкладинці, який названий «найспраглішим за літо», безкоштовно користувачам, які заповнять форму на спеціальному сайті. Цікаво, що бренд пообіцяв видалити всі введені дані, як тільки книга буде відправлена, і активно заохочує споживачів придумувати собі кумедні імена для замовлення. Це йде врозріз із суттю брендових розіграшів, які часто слугують засобом для отримання більшої кількості даних про клієнтів.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео