Сервіс доставки їжі створив кросівки Nike Air Force з лососем та рисом
20 Січ 2023, 17:12

Сервіс доставки їжі створив кросівки Nike Air Force з лососем та рисом

Сервіс доставки їжі Menulog, що працює в Австралії та Новій Зеландії, випустив кастомні кросівки Nike Air Force для шанувальників суші. Автором лімітованого дизайну став креатор під ніком BespokeIND.

У свіжих, нестандартних кросівок є муза – Кеті Перрі. Взуття є натхненним сукні у вигляді суші зірки у її кампанії Did Somebody Say для Menulog.

Кросівки Sushi виготовлені вручну мельбурнським креатором BespokeIND. У моделі є кріплення для паличок, вставки у вигляді листів норі та лосося, а також підошва-прошарка з «рису».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Також є пара паличок для їжі, закріплених петлями «риб’ячий хвіст», та мішечок для соєвого соусу.

Автор уточнив, що кросівки створені з нуля, за винятком міжпідошви Nike.

Щоб насолодитися цим святом для очей у вигляді суші Каліфорнія, фанати можуть зіграти у нову гру Menulog Run, яка доступна як лінза на платформі TikTok. Ініціатива була запущена, щоб допомогти гравцям скоротати час в очікуванні їжі. Вона буде доступна до 1 лютого.

Гравці візьмуть на себе роль кур’єра, який збирає їжу на своєму шляху та ухиляється від сміттєвих баків. Щоб отримати шанс виграти одну з трьох пар, випущених лімітованим тиражем, потрібно завантажити запис свої гри у соцмережі.

Крім того, кращі гравці отримають річний запас суші.

За просування кампанії відповідало комунікаційне агентство Connecting Plots.

Розкажіть друзям про новину