Сервіс доставки їжі створив кросівки Nike Air Force з лососем та рисом
20 Січ 2023, 17:12

Сервіс доставки їжі створив кросівки Nike Air Force з лососем та рисом

Сервіс доставки їжі Menulog, що працює в Австралії та Новій Зеландії, випустив кастомні кросівки Nike Air Force для шанувальників суші. Автором лімітованого дизайну став креатор під ніком BespokeIND.

У свіжих, нестандартних кросівок є муза – Кеті Перрі. Взуття є натхненним сукні у вигляді суші зірки у її кампанії Did Somebody Say для Menulog.

Кросівки Sushi виготовлені вручну мельбурнським креатором BespokeIND. У моделі є кріплення для паличок, вставки у вигляді листів норі та лосося, а також підошва-прошарка з «рису».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Також є пара паличок для їжі, закріплених петлями «риб’ячий хвіст», та мішечок для соєвого соусу.

Автор уточнив, що кросівки створені з нуля, за винятком міжпідошви Nike.

Щоб насолодитися цим святом для очей у вигляді суші Каліфорнія, фанати можуть зіграти у нову гру Menulog Run, яка доступна як лінза на платформі TikTok. Ініціатива була запущена, щоб допомогти гравцям скоротати час в очікуванні їжі. Вона буде доступна до 1 лютого.

Гравці візьмуть на себе роль кур’єра, який збирає їжу на своєму шляху та ухиляється від сміттєвих баків. Щоб отримати шанс виграти одну з трьох пар, випущених лімітованим тиражем, потрібно завантажити запис свої гри у соцмережі.

Крім того, кращі гравці отримають річний запас суші.

За просування кампанії відповідало комунікаційне агентство Connecting Plots.

Розкажіть друзям про новину