Сервіс доставки їжі Menulog, що працює в Австралії та Новій Зеландії, випустив кастомні кросівки Nike Air Force для шанувальників суші. Автором лімітованого дизайну став креатор під ніком BespokeIND.
У свіжих, нестандартних кросівок є муза – Кеті Перрі. Взуття є натхненним сукні у вигляді суші зірки у її кампанії Did Somebody Say для Menulog.
Кросівки Sushi виготовлені вручну мельбурнським креатором BespokeIND. У моделі є кріплення для паличок, вставки у вигляді листів норі та лосося, а також підошва-прошарка з «рису».
Також є пара паличок для їжі, закріплених петлями «риб’ячий хвіст», та мішечок для соєвого соусу.
Автор уточнив, що кросівки створені з нуля, за винятком міжпідошви Nike.
Щоб насолодитися цим святом для очей у вигляді суші Каліфорнія, фанати можуть зіграти у нову гру Menulog Run, яка доступна як лінза на платформі TikTok. Ініціатива була запущена, щоб допомогти гравцям скоротати час в очікуванні їжі. Вона буде доступна до 1 лютого.
Гравці візьмуть на себе роль кур’єра, який збирає їжу на своєму шляху та ухиляється від сміттєвих баків. Щоб отримати шанс виграти одну з трьох пар, випущених лімітованим тиражем, потрібно завантажити запис свої гри у соцмережі.
Крім того, кращі гравці отримають річний запас суші.
За просування кампанії відповідало комунікаційне агентство Connecting Plots.