Рухай свій світ, рух-рухай свій світ: маскот сервісу виклику авто звернувся до клієнтів
20 Кві 2023, 14:14

Рухай свій світ, рух-рухай свій світ: маскот сервісу виклику авто звернувся до клієнтів

Uklon запустив нову діджитал кампанію у межах комунікаційної платформи «Рухай свій світ». У серії анімаційних роликів розкрили основні фічі сервісу та доповнили цю історію вірусним аудіосупроводом, який буде дарувати настрій новим і наявним користувачам, та заряджати їх на поїздки.

Для міцної взаємодії з користувачами у новій діджитал кампанії поєднали ритмічність та енергійність, кольори застосунку та саундтреки, які не лише запамʼятовуються, а й пригадуються у найпотрібніші для Uklon моменти – коли користувач обирає, яким сервісом скористатися для поїздки чи доставки. 

Головним персонажем ролика став неофіційний маскот Uklon – пін, який візуалізує собою місце зустрічі користувачів сервісу: райдера та драйвера. У компанії зазначають, що пін такий же емоційний, як і сам бренд Uklon. Він сумує, коли потрібно повідомити щось прикре та щиро радіє, коли дарує щось приємне.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ось, приклад комунікації з райдерами, коли через відсутність світла та звʼязку ті не могли викликати собі авто:

«Ми в Uklon любимо наших клієнтів, тому всі наші комунікації та розробки створюються з думкою про них. Щоб підняти настрій, змотивувати рухатися вперед попри будь-що або зробити цей день трішечки світлішим. Тож у цій кампанії ми пропонуємо поринути у світ нашої апки, де пін співає для користувача та всі фічі створені тільки для нього. А разом з цим дружньо заохочуємо рухати свій світ. Адже саме це надихає нас вдосконалюватися, щоб бути lovemark для кожного українця», – зазначає Вікторія Ковальова, Head of Brand & Communications Uklon.

Нова комунікаційна кампанія була розроблена спільно з креативною агенцією IAMIDEA.

«Uklon вже мав неофіційного маскота – пін, який є точкою присутності рейдера на мапі. Він вже оживав в апці і комунікував з користувачами, тому ми вирішили зробити його ще більш живим у більш масштабній комунікації. Тепер наш пін танцює та співає про рух з Uklon. Пін на дорозі, як голка програвача на платівці: поставив на мапі і пісня можливостей руху по місту починається. За основу графіки взяли графічний стиль самого піна, а кольори з місця, де власне і живе пін – апки», – коментує Віталій Клименко, арт-директор креативної агенції IAMIDEA.

Відеоролики вже транслюються на популярних стрімінгових сервісах, саундтреки лунають на радіо, а діджитал-перформанси відображаються у власних соцмережах Uklon. Крім того, вулицями міст, які були обрані для підсиленої промоції кампанії, розміщені нові рекламні борди та сітілайти.

Нагадаємо, комунікаційна платформа «Рухай свій світ» була розроблена Uklon разом з IAMIDEA влітку 2022 року. Під час її створення надихнулися саме людьми, незупинниками, які знають свою мету та прямують до неї попри будь-що.

Розкажіть друзям про новину