Розробник Call of Duty скинув інфлюенсерів на поле бою гри із аеродинамічної труби
07 Гру 2023, 10:24

Розробник Call of Duty скинув інфлюенсерів на поле бою гри із аеродинамічної труби

У якості захоплюючої прелюдії перед запуском першого сезону гри Call of Duty: Modern Warfare III і Call of Duty: Warzone, розробник ігор Activision Blizzard організував стрибки з парашутами, які перенесли відомих геймерів прямо на останню королівську карту боїв франшизи, Урзікстан.

Перший сезон, який дебютував на PlayStation, Xbox та ПК 6 грудня, не лише представив карту Урзікстану, вигаданої країни у всесвіті гри, але й відкриє безліч додаткового контенту.

Щоб підігріти ажіотаж навколо майбутнього релізу, ігровий гігант створив «The Drop» — унікальну можливість для популярних креаторів контенту, серед яких Hutch, LegendofTi, LuckyChamu, Nixstahh, ChristinaRoki та інші, яка скидає їх з парашутом у саме серце ігрового всесвіту.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Інфлюенсери одягли спеціальне спорядження та парашути, щоб зануритися у сповнену адреналіну симуляцію, яка відтворює перші моменти Call of Duty: Warzone, де гравці вільно падають з військового корабля на парашуті в напрямку Урзікстану.

«Наші гравці знаходяться в центрі всього, що ми робимо, і «The Drop» не є винятком, — сказав Метт Гілхулі, віце-президент зі споживчого та диджитал маркетингу в Activision, Call of Duty. — Із запуском нашої нової мапи Call of Duty: Warzone ми з нетерпінням чекали можливості дати нашим гравцям унікальну можливість відчути, як вони падають на нову мапу в такий захоплюючий спосіб, і їх реакція була неймовірною, коли ми її побачили».

Над кампанією працювала креативна команда, що складалася з креативної агенції Mutiny та Mirada Studios, яка присвятила 28 днів перетворенню тунелю для стрибків з парашутом, обгорнувши його масивною світлодіодною стіною розміром 6,7х4,2 метри.

«Для нас було неймовірно важливо, щоб це не виглядало так, ніби ви стрибаєте з парашутом у приміщенні перед телевізором, — додав Ноа Айхен, виконавчий креативний директор Mutiny. — Ми провели багато досліджень і розробок, щоб зрозуміти, як буде працювати захоплення в грі, і побудувати екранний досвід так, щоб, коли двері відчиняться, і ви побачите хмари і небо, і поринете в атмосферу падіння, все в вашому тілі говорило вам, що ви дійсно падаєте в гру».

Ця кампанія проходить на диджитал та соціальних каналах Activision.

Розкажіть друзям про новину