Розробник Call of Duty скинув інфлюенсерів на поле бою гри із аеродинамічної труби
07 Гру 2023, 10:24

Розробник Call of Duty скинув інфлюенсерів на поле бою гри із аеродинамічної труби

У якості захоплюючої прелюдії перед запуском першого сезону гри Call of Duty: Modern Warfare III і Call of Duty: Warzone, розробник ігор Activision Blizzard організував стрибки з парашутами, які перенесли відомих геймерів прямо на останню королівську карту боїв франшизи, Урзікстан.

Перший сезон, який дебютував на PlayStation, Xbox та ПК 6 грудня, не лише представив карту Урзікстану, вигаданої країни у всесвіті гри, але й відкриє безліч додаткового контенту.

Щоб підігріти ажіотаж навколо майбутнього релізу, ігровий гігант створив «The Drop» — унікальну можливість для популярних креаторів контенту, серед яких Hutch, LegendofTi, LuckyChamu, Nixstahh, ChristinaRoki та інші, яка скидає їх з парашутом у саме серце ігрового всесвіту.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Інфлюенсери одягли спеціальне спорядження та парашути, щоб зануритися у сповнену адреналіну симуляцію, яка відтворює перші моменти Call of Duty: Warzone, де гравці вільно падають з військового корабля на парашуті в напрямку Урзікстану.

«Наші гравці знаходяться в центрі всього, що ми робимо, і «The Drop» не є винятком, — сказав Метт Гілхулі, віце-президент зі споживчого та диджитал маркетингу в Activision, Call of Duty. — Із запуском нашої нової мапи Call of Duty: Warzone ми з нетерпінням чекали можливості дати нашим гравцям унікальну можливість відчути, як вони падають на нову мапу в такий захоплюючий спосіб, і їх реакція була неймовірною, коли ми її побачили».

Над кампанією працювала креативна команда, що складалася з креативної агенції Mutiny та Mirada Studios, яка присвятила 28 днів перетворенню тунелю для стрибків з парашутом, обгорнувши його масивною світлодіодною стіною розміром 6,7х4,2 метри.

«Для нас було неймовірно важливо, щоб це не виглядало так, ніби ви стрибаєте з парашутом у приміщенні перед телевізором, — додав Ноа Айхен, виконавчий креативний директор Mutiny. — Ми провели багато досліджень і розробок, щоб зрозуміти, як буде працювати захоплення в грі, і побудувати екранний досвід так, щоб, коли двері відчиняться, і ви побачите хмари і небо, і поринете в атмосферу падіння, все в вашому тілі говорило вам, що ви дійсно падаєте в гру».

Ця кампанія проходить на диджитал та соціальних каналах Activision.

Розкажіть друзям про новину