Розмовляючий логотип бренду помістили в реальні ситуації з життя українців
08 Гру 2022, 15:22

Розмовляючий логотип бренду помістили в реальні ситуації з життя українців

Команда маркетплейсу Prom.ua разом із креативним агентством Taktika створили нову рекламну кампанію ПромОплати — безпечної оплати карткою.

Завданням агентства було прокачати знання цього формату оплати та впізнаваність логотопу. Щоб око користувача під час покупки в додатку або на сайті одразу чіплялося за фірмові зелені літери, а в голові миттєво виникала асоціація: «Оплачу ПромОплатою — так безпечніше буде».

Оплату як продукт важко показати в ролику. Для кінцевого покупця ПромОплата — це просто логотип на сайті при виборі формату розрахунку. Тому команда Taktika побудувала всю кампанію на логотипі. У роликах і віжуалах він став головним дієвим персонажем, який простою людською мовою просить платити через ПромОплату.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Персонажа помістили в реальне життя та в реальні ситуації з життя українців в 2022 році. Фактично, в роликах взагалі немає нічого, окрім логотипа. Але завдяки життєвому гумору їх цікаво та смішно дивитися до самого кінця. І не запам’ятати за цей час логотип найбезпечнішої оплати на Prom — неможливо.

У віжуалах логотип стилізували під асоціації з різними категоріями товарів, актуальних в осінньо-зимовий період. Навіть без тексту кожен банер в інтернеті та на сайті повідомляє, що теплі светри, ялинкові іграшки, свічкі, верхній одяг і все-все-все можна і безпечніше купити через ПромОплату.

Розкажіть друзям про новину