24 Тра 2023, 16:07

Рожеві ніндзя, сови-ковбої та монстри стали героями кампанії бренду Coca-Cola

Coca-Cola повернулася на тайський ринок газованих напоїв з новим напоєм з невизначеним смаком.

Бренд OOHA привертає увагу смакових рецепторів комбінацією, яка обіцяє «вибух» двох дивовижних смаків з кожним ковтком.

Ніколи раніше не пробувані смакові поєднання, такі як лічі та йогурт, а також лимон і сіль, представлені у різноманістних кінематографічних жанрах, навіть у горор.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Креативне агентство Ogilvy Singapore було залучено до роботи, щоб оживити напій, обравши вигук «OOOOHAAAA!», щоб достукатися до споживачів, які не знають або з інших причин не зацікавлені в продукті.

Втілюючи відчуття від першої дегустації напою, кампанія бренду складається з серії короткометражних фільмів за участю низки дивакуватих персонажів, серед яких рожеві ніндзя, спраглі гібони та сови-ковбої.

Кампанія, що вже стала мемом, показує, як Coca-Cola звертається до тих, хто п’є газовану воду і кому вже недостатньо однієї лише коли.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео