Кампанія Domino’s «Crashed Pizzas» від агентства The Newtons Laboratory наважується показати піцу бренду в жахливому стані. Вона є посланням для кур’єрів, які здійснюють доставку, про те, що для них немає нічого важливішого, ніж їхні люди.
При цьому не сказано, що кожен крок у приготуванні піци ретельно продуманий Domino’s — добре вистояне тісто чекає, поки його наповнять найсвіжішими інгредієнтами. Воно ідеально випікається в традиційних круглих печах. Упакована в символічну коробку. Розрізається на 6-8-12 частин. Завантажується в багажник мотоцикла. Доставлена вчасно до порогу клієнта.

Тому що, як стверджує Domino’s, ніщо не має значення, поки кур’єр не повернеться благополучно назад до ресторану.
Domino’s закликає кур’єрів зрозуміти, що ніщо не має більшого значення для бренду, ніж його власні люди. Винагородою також є те, що демонстрація турботи про людей матиме значення як для водіїв доставки, так і для клієнтів.
Кампанія проводиться в зовнішній рекламі, соціальних мережах та внутрішніх комунікаційних ресурсах.