Роздавлена піца Domino’s нагадала про безпеку кур’єрів
25 Кві 2025, 10:51

Роздавлена піца Domino’s нагадала про безпеку кур’єрів

Кампанія Domino’s «Crashed Pizzas» від агентства The Newtons Laboratory наважується показати піцу бренду в жахливому стані. Вона є посланням для кур’єрів, які здійснюють доставку, про те, що для них немає нічого важливішого, ніж їхні люди.

При цьому не сказано, що кожен крок у приготуванні піци ретельно продуманий Domino’s — добре вистояне тісто чекає, поки його наповнять найсвіжішими інгредієнтами. Воно ідеально випікається в традиційних круглих печах. Упакована в символічну коробку. Розрізається на 6-8-12 частин. Завантажується в багажник мотоцикла. Доставлена вчасно до порогу клієнта.

Тому що, як стверджує Domino’s, ніщо не має значення, поки кур’єр не повернеться благополучно назад до ресторану.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Domino’s закликає кур’єрів зрозуміти, що ніщо не має більшого значення для бренду, ніж його власні люди. Винагородою також є те, що демонстрація турботи про людей матиме значення як для водіїв доставки, так і для клієнтів.

Кампанія проводиться в зовнішній рекламі, соціальних мережах та внутрішніх комунікаційних ресурсах.

Розкажіть друзям про новину