Перша неділя січня — найактивніший день року в онлайн-знайомствах, відомий як Неділя побачень. Цього року цей день припадає на 7 січня, також є важливим маркетинговим моментом для таких платформ, як Tinder.
З цієї нагоди застосунок для знайомств запустив третю частину глобальної кампанії «It Starts With a Swipe».
Остання ітерація кампанії, створена агентством Mischief @ No Fixed Address, продовжує привертати увагу покоління Z, кидаючи виклик стигматизації найбільшого застосунку для знайомств. Кампанія буде транслюватися на ТБ та зовнішніх майданчиках у США, Мексиці, Німеччині, Бразилії та Таїланді.
Однак новий креатив більше зосереджений на мінливості стосунків між представниками покоління Z, які складають більшість користувачів Tinder. Ролики також спирались на сучасні уявлення про дейтинг, зображуючи нові етапи та ритуали.
У ролику «New Last Name» дівчина змінила прізвище свого кавалера в телефоні з Tinder на його справжнє.
«A Second Wardrobe» показав гей-пару, яка не лише знайшла нову близькість, але й розширила свій гардероб.
Ролик «A Goodnight Kiss» показав, як одні побачення у Tinder завершуються єдиним поцілунком на добраніч, тоді як інші — виходять за рамки ночі і переростають у довготривалі стосунки.
«All The Best Spots» натякнув на те, що для побачення потрібно знати «правильні місця». Згодом з’ясувалось, що йшлося про відкриття «найкращих місць для побачень».
У лютому 2023 року Tinder дебютував зі своєю першою в історії глобальною бренд-кампанією «It Starts With a Swipe». Вона вже окупилася для бізнесу, оскільки власник Match Group вважає, що маркетингова кампанія сприяла зростанню застосунку, особливо серед молоді та жінок.
«Замість того, щоб намагатися змінити хибні уявлення про Tinder, [кампанія] переосмислює те, що люди називають «знайомством», — каже Б’янка Гімараес, виконавча креативна директорка Mischief. — Вона бореться з хибними уявленнями у безтурботний та неосудливий спосіб. Ви можете подивитися рекламу і сказати: «Ха, у мене теж таке було».