17 Тра 2024, 15:20

Ролики показали складнощі водіння автомобіля без лобового скла

Зазвичай водії не уявляють собі автомобілі без лобового скла, але компанія з ремонту та заміни автомобільного скла Auto Glass Now показала, як саме вони можуть виглядати у своїй новій веселій рекламній кампанії «No Windshield».

Ролики у веселій та незабутній формі нагадують про важливість високоякісного лобового скла та вікон.

У ролику «Phone» сім’я мчить по дорозі в машині без лобового скла. Чоловік благає дружину подзвонити в Auto Glass Now, але перш ніж вона встигає набрати номер, сильний вітер вириває телефон з її рук і піднімає в повітря.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

У ролику «Alive» двоє приятелів мчать по шосе в такому ж автомобілі без лобового скла.

«Окрім гумору, ми вважаємо, що ця кампанія підтверджує обіцянку Auto Glass Now щодо швидкості обслуговування. Це ключова перевага, на якій ми зосереджуємося і яку ми надаємо, і саме тому, коли ви бачите рекламний ролик і чуєте джингл, це все про те, що ми можемо відремонтувати ваше автоскло прямо зараз!» — Кайл Анкром, віцепрезидент з маркетингу Auto Glass Now.

Auto Glass Now співпрацювала над зухвалим креативом з відзначеним нагородами рекламним агентством Erich and Kallman.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео