Зазвичай водії не уявляють собі автомобілі без лобового скла, але компанія з ремонту та заміни автомобільного скла Auto Glass Now показала, як саме вони можуть виглядати у своїй новій веселій рекламній кампанії «No Windshield».
Ролики у веселій та незабутній формі нагадують про важливість високоякісного лобового скла та вікон.
У ролику «Phone» сім’я мчить по дорозі в машині без лобового скла. Чоловік благає дружину подзвонити в Auto Glass Now, але перш ніж вона встигає набрати номер, сильний вітер вириває телефон з її рук і піднімає в повітря.
У ролику «Alive» двоє приятелів мчать по шосе в такому ж автомобілі без лобового скла.
«Окрім гумору, ми вважаємо, що ця кампанія підтверджує обіцянку Auto Glass Now щодо швидкості обслуговування. Це ключова перевага, на якій ми зосереджуємося і яку ми надаємо, і саме тому, коли ви бачите рекламний ролик і чуєте джингл, це все про те, що ми можемо відремонтувати ваше автоскло прямо зараз!» — Кайл Анкром, віцепрезидент з маркетингу Auto Glass Now.
Auto Glass Now співпрацювала над зухвалим креативом з відзначеним нагородами рекламним агентством Erich and Kallman.