Ролик зобразив небезпеку вейпінгу за допомогою акул
18 Лип 2024, 16:17

Ролик зобразив небезпеку вейпінгу за допомогою акул

Агенція BBDO Bangkok створило новий онлайн-ролик під назвою «Baby Shark» для антивейпінгової кампанії організації з охорони здоров’я Thai Health Promotion Foundation.

Ролик використовує образ акули, щоб підкреслити шкоду куріння. Великі та грізні акули символізували звичайні сигарети, тоді як електронні сигарети були представлені в образі милих акул-малюків.

Кампанія наголошує на прихованій небезпеці вейпінгу і нагадує, що крихітні краплі рідини для електронних сигарет можуть містити багато шкідливих хімічних речовин, які легко проникають у людський організм.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Розкажіть друзям про новину