Ролик зобразив небезпеку вейпінгу за допомогою акул
18 Лип 2024, 16:17

Ролик зобразив небезпеку вейпінгу за допомогою акул

Агенція BBDO Bangkok створило новий онлайн-ролик під назвою «Baby Shark» для антивейпінгової кампанії організації з охорони здоров’я Thai Health Promotion Foundation.

Ролик використовує образ акули, щоб підкреслити шкоду куріння. Великі та грізні акули символізували звичайні сигарети, тоді як електронні сигарети були представлені в образі милих акул-малюків.

Кампанія наголошує на прихованій небезпеці вейпінгу і нагадує, що крихітні краплі рідини для електронних сигарет можуть містити багато шкідливих хімічних речовин, які легко проникають у людський організм.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину