Ролик зобразив небезпеку вейпінгу за допомогою акул
18 Лип 2024, 16:17

Ролик зобразив небезпеку вейпінгу за допомогою акул

Агенція BBDO Bangkok створило новий онлайн-ролик під назвою «Baby Shark» для антивейпінгової кампанії організації з охорони здоров’я Thai Health Promotion Foundation.

Ролик використовує образ акули, щоб підкреслити шкоду куріння. Великі та грізні акули символізували звичайні сигарети, тоді як електронні сигарети були представлені в образі милих акул-малюків.

Кампанія наголошує на прихованій небезпеці вейпінгу і нагадує, що крихітні краплі рідини для електронних сигарет можуть містити багато шкідливих хімічних речовин, які легко проникають у людський організм.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину