Ролик ЮНІСЕФ показав, як зміна клімату вплинула на дитинство
22 Лис 2023, 14:00

Ролик ЮНІСЕФ показав, як зміна клімату вплинула на дитинство

Згідно з Індексом кліматичних ризиків для дітей ЮНІСЕФ, дитина, народжена сьогодні, переживе в середньому в сім разів більше хвиль спеки, вдвічі більше лісових пожеж і майже втричі більше посух, неврожаїв і річкових повеней, ніж її бабуся та дідусь.

Щоб привернути увагу до цієї проблеми і показати, що вони завжди будуть готові підтримати дітей, які цього потребують, ЮНІСЕФ Австралія та медіа-агенція Howatson+Company випустили ролик, який показує, як змінилося дитинство з роками.

«Як організація, що на 100% фінансується донорами, ЮНІСЕФ Австралія закликає до підтримки, щоб ми могли продовжувати завжди бути поруч до, під час і після кліматичних надзвичайних ситуацій та захищати майбутнє дітей через нашу кліматичну адвокаційну роботу, орієнтовану на дітей», — каже Скотт Зуліані, директор ЮНІСЕФ Австралія.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Скотт Зуліані та Гаррієт Ронн, креативні директори Howatson+Company: «Для нас було привілеєм співпрацювати з ЮНІСЕФ, щоб допомогти захистити щось таке важливе, як дитинство. Ми сподіваємося, що ця кампанія змінить уявлення австралійців про зміну клімату та поінформує їх про те, який вплив вона має на дітей у всьому світі вже зараз».

Кампанія стартує напередодні Конференції ООН з питань зміни клімату, яка розпочнеться 30 листопада в Дубаї, де ЮНІСЕФ Австралія виступить з доповіддю.

Кампанія охоплює бренд-комунікації та комунікації для залучення пожертв у зовнішній рекламі, BVOD, диджитал та соціальних мережах.

Розкажіть друзям про новину