23 Лис 2023, 12:53

Ролик використав гумор, щоб привернути увагу до проблеми нетримання сечі у чоловіків

Бренд урологічних прокладок DEPEND прагне нормалізувати протікання сечового міхура у дорослих чоловіків за допомогою нової веселої кампанії, яка має на меті зруйнувати табу на цю тему.

Як стверджує бренд, чоловікам зазвичай потрібно втричі більше часу, щоб спробувати продукт для догляду за ослабленим сечовим міхуром, ніж жінкам. Продукт DEPEND має на меті дати можливість чоловікам продовжувати своє повсякденне життя, зменшуючи їх занепокоєння щодо нетримання сечі.

У співпраці з агенцією Elmwood Singapore бренд випустив коротке гумористичне відео, що демонструє зручність та надійність продукту для чоловіків, які страждають від нетримання сечі.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

«Разом ми створили бренд-кампанію, яка заохочуватиме до відкритих розмов і допоможе боротися зі стигматизацією та замовчуванням, які досі часто асоціюються з дискусіями про чоловіче здоров’я», — сказала Лія Кінг, бренд-менеджерка бренду DEPEND.

«Як нам представити бренд аудиторії, яка не хоче говорити про цю проблему і не знає, з чого почати? — сказав Джейсон Бредді, креативний директор Elmwood Singapore. — Відповіддю була ідея, яка була б зрозумілою через гумор і водночас будувала б структури пам’яті, підкреслюючи відмінні риси бренду».

Ролик вийшов на YouTube, BVOD та соціальних платформах DEPEND.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео