08 Січ 2024, 16:50

Ролик Vodafone показав кінематографічну боротьбу сім’ї за пульт

Креативна агенція Grey London дебютувала з масштабною кампанією із запуску преміальної ТБ-пропозиції Vodafone Ireland — Vodafone TV PLAY.

Перший у своєму роді в Ірландії, TV PLAY — це інтелектуальний розважальний центр «все-в-одному» з вбудованим саундбаром та доступом до найкращих телеканалів, спортивних та стримінгових сервісів, і все це в одному місці. Він дозволяє всій родині отримати доступ до преміальних та персоналізованих розваг.

Ролик «Remote» показав сім’ю, що змінює жанри, борючись за контроль над пультом, перш ніж її об’єднує потужна розвага, тоді як «Silent Treatment» драматизує інтегровану в продукт звукову панель. OOH, радіо та друковані видання демонструють широкий спектр контенту, доступного через Vodafone TV PLAY, об’єднаного креативною концепцією «Nothing Brings You Closer».

Девід Вігглсворт, ECD Grey London, сказав: «Запуск Vodafone TV PLAY — це величезний момент для бренду, який робить його гравцем на переповненому ринку домашніх розваг. Щоб зробити це переконливо, нам потрібно було показати той самий рівень кінематографічності, який аудиторія очікує від своїх розваг, але з родзинкою — людяністю та зв’язком, що лежить в основі ДНК бренду. Ми показали, як дивовижний контент, звук і зображення Vodafone TV PLAY можуть об’єднати всіх, навіть сім’ю, яка сперечається за пульт від телевізора під час сімейного кіносеансу. Величезна подяка Tom Green та Stink films за те, що зробили все це з апломбом».

Кампанія триватиме в кіно, на телебаченні, в диджитал аудіо, зовнішній рекламі, друкованій, диджитал та соціальній рекламі протягом кількох місяців.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео