Ролик Tiffany розповів історію походження знакової прикраси бренду
26 Бер 2024, 10:48

Ролик Tiffany розповів історію походження знакової прикраси бренду

Ювелірний бренд Tiffany & Co. оголосив про початок кампанії «With Love, Since 1837», яка є святом любові, ремесла та спадщини.

Кампанію розробили TBWA\Chiat\Day L.A., режисер Ден Тобін Сміт та внутрішня команда Tiffany. Вона віддає данину поваги Джину Муру, який створив знакові вітрини для магазину.

Кампанія розповідає історію походження знакових прикрас, виділяючи браслет Lock, каблучку Jean Schlumberger Sixteen Stone та ювелірні вироби HardWear, серед інших.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Команда досягла мрійливо-дорогої атмосфери майже повністю за допомогою камери, поєднуючи деталізовані мініатюри, великі макети, анімовані проєкції та трюки з перспективою. Для створення хмар використовували димову машину.

«With Love, Since 1837» проходить на диджитал та друкованих каналах.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео