Ролик Tiffany розповів історію походження знакової прикраси бренду
26 Бер 2024, 10:48

Ролик Tiffany розповів історію походження знакової прикраси бренду

Ювелірний бренд Tiffany & Co. оголосив про початок кампанії «With Love, Since 1837», яка є святом любові, ремесла та спадщини.

Кампанію розробили TBWA\Chiat\Day L.A., режисер Ден Тобін Сміт та внутрішня команда Tiffany. Вона віддає данину поваги Джину Муру, який створив знакові вітрини для магазину.

Кампанія розповідає історію походження знакових прикрас, виділяючи браслет Lock, каблучку Jean Schlumberger Sixteen Stone та ювелірні вироби HardWear, серед інших.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Команда досягла мрійливо-дорогої атмосфери майже повністю за допомогою камери, поєднуючи деталізовані мініатюри, великі макети, анімовані проєкції та трюки з перспективою. Для створення хмар використовували димову машину.

«With Love, Since 1837» проходить на диджитал та друкованих каналах.

Розкажіть друзям про новину