14 Вер 2023, 15:50

Ролик показав, що відчувають врятовані від війни тварини

Випуск ролику приурочений до старту нової хвилі благодійної програми «Ф-підтримка для тваринки», що націлена на організацію допомоги чотирилапим, евакуйованим із зони бойових дій. І закликає українців не бути байдужими до їхньої долі, адже попри весь біль і страждання, які їм принесла війна, вони не опускають хвостиків, бо вірять у людей.

«Обстріли, руйнування, втрата домівки або гірше того – рідної людини, евакуація і початок життя з нового аркуша… Сьогодні для багатьох українців – це жорстока реальність, але ми розуміємо, що потрібно жити далі. А що говорити про тварин, яких війна застала на вулиці, у притулку або… під завалами. Вони, обездолені, переживши пекло війни, ніколи не скажуть нам, наскільки їм боляче. Однак поглядом вірних очей будуть дякувати за порятунок. Саме про це наша «Ф-підтримка», яка єднає нас у благородній справі. І саме цей меседж ми заклали в наш новий ролик, аби допомігши вже сотням врятованих тваринок, продовжувати підтримувати і бути поруч», – коментує запуск комунікаційної кампанії Олег Нікольський, маркетинг директор мережі Фокстрот.

В умовах повномасштабної війни бізнес не лише продовжив свою місію, а й розширив допомогу притулкам і тваринам, що постраждали внаслідок жорстокої агресії рф. Реалізація соціального проєкту «Ф-підтримка» та залученість до нього великої кількості українців дає можливість щомісяця надавати чотирилапим безхатченкам таку необхідну допомогу.

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Новий відеоролик транслюватиметься у зовнішніх каналах комунікації – магазинах бренду Фокстрот, соціальних мережах, метрополітені, діджитал-бордах та ін. 

Розкажіть друзям про новину

Нове відео