Ролик IKEA показав різні способи відпочинку від святкових вечірок
13 Лис 2023, 17:36

Ролик IKEA показав різні способи відпочинку від святкових вечірок

IKEA запустила новий святковий ролик під назвою «Take a Holiday from the Holidays».

Хоча свята часто називають найпрекраснішою порою року, для багатьох вони також є одним з найбільш напружених, а часто і найбільш стресових періодів року.

Кампанія «Take a Holiday from the Holidays» має на меті нагадати споживачам про ті радісні моменти перепочинку, незалежно від того, наскільки вони великі чи малі, які іноді можна знайти для себе серед хаосу, що може принести сезон.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

В основі кампанії лежить ролик, який показує людей, що роблять перерви під час різних святкових вечірок і заходів: від того, як вони ховаються у гостьовій кімнаті на сімейному святі, як дають ногам відпочити від підборів у ванній кімнаті на новорічній вечірці, до сімейного Санти, який знаходить хвилинку для себе в гаражі.

https://www.youtube.com/watch?v=BAiJOTgogoM&list=TLGGHX2hY1jCyKgxNDExMjAyMw

Ролик знято за мотивами культової кавер-версії пісні американської поп-співачки Tiffany «I Think We’re Alone Now», а творча стратегія полягала в тому, щоб показати автентичні реалії домашнього життя під час свят, показуючи більш реальні та достовірні святкові переживання.

«Свята — один із найнапруженіших періодів року, і як би ми не чекали і не цінували святкування з родиною та друзями, в якийсь момент нам усім потрібна невелика перерва, — каже Джонелль Рікетс, керівниця відділу маркетингу ІКЕА Canada. — Цьогорічна святкова кампанія має на меті показати, як ІКЕА може допомогти створити в кожній оселі простір, який ідеально підходить для того, щоб трохи відпочити від хаосу святкового сезону».

Кампанія охоплює телебачення, кінотеатри, зовнішню рекламу, диджитал та соціальні мережі і триватиме з 13 листопада по 24 грудня. Її створенням займалась агенція Rethink.

Розкажіть друзям про новину