13 Лис 2023, 17:36

Ролик IKEA показав різні способи відпочинку від святкових вечірок

IKEA запустила новий святковий ролик під назвою «Take a Holiday from the Holidays».

Хоча свята часто називають найпрекраснішою порою року, для багатьох вони також є одним з найбільш напружених, а часто і найбільш стресових періодів року.

Кампанія «Take a Holiday from the Holidays» має на меті нагадати споживачам про ті радісні моменти перепочинку, незалежно від того, наскільки вони великі чи малі, які іноді можна знайти для себе серед хаосу, що може принести сезон.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

В основі кампанії лежить ролик, який показує людей, що роблять перерви під час різних святкових вечірок і заходів: від того, як вони ховаються у гостьовій кімнаті на сімейному святі, як дають ногам відпочити від підборів у ванній кімнаті на новорічній вечірці, до сімейного Санти, який знаходить хвилинку для себе в гаражі.

Ролик знято за мотивами культової кавер-версії пісні американської поп-співачки Tiffany «I Think We’re Alone Now», а творча стратегія полягала в тому, щоб показати автентичні реалії домашнього життя під час свят, показуючи більш реальні та достовірні святкові переживання.

«Свята — один із найнапруженіших періодів року, і як би ми не чекали і не цінували святкування з родиною та друзями, в якийсь момент нам усім потрібна невелика перерва, — каже Джонелль Рікетс, керівниця відділу маркетингу ІКЕА Canada. — Цьогорічна святкова кампанія має на меті показати, як ІКЕА може допомогти створити в кожній оселі простір, який ідеально підходить для того, щоб трохи відпочити від хаосу святкового сезону».

Кампанія охоплює телебачення, кінотеатри, зовнішню рекламу, диджитал та соціальні мережі і триватиме з 13 листопада по 24 грудня. Її створенням займалась агенція Rethink.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео