Ролик Heineken дестигматизував відмову від алкоголю
07 Січ 2025, 12:10

Ролик Heineken дестигматизував відмову від алкоголю

Минулого тижня Heineken розпочав глобальну інтегровану кампанію до Сухого січня, яка заснована на результатах дослідження компанії, що показали, що багато споживачів відчувають стигму щодо вибору безалкогольних напоїв.

25% американців взяли участь у Сухому січні у 2024 році порівняно з 16% у 2023 році. Дослідження показують, що 21% представників покоління Z стикалися з осудом за вибір безалкогольного напою. Стигматизація утримання від алкоголю особливо відчувається серед чоловіків покоління Z. 38% опитаних заявили, що вони готові вживати слабоалкогольні або безалкогольні напої, тільки якщо їхні друзі вживають їх. 29% сказали, що відчувають потребу виправдати свій вибір напою.

Чарльз Спенс, професор експериментальної психології Оксфордського університету, який проводив дослідження, зазначив, що спостерігається зміна соціальних ситуацій, коли вживання алкоголю більше не є нормою.

«Проте, в культурах, де вживання алкоголю все ще вважається нормою, відмова від нього може бути стигматизована, — зазначає Спенс у своїй заяві. — Це особливо актуально для представників покоління Z і міленіалів».

Ролик «0.0 Reasons Needed» демонструє Heineken 0.0 як варіант для тих, хто обирає не вживати алкоголь, а також для тих, кому подобається смак безалкогольного пива. Реклама кидає виклик стереотипам щодо людей, які обирають не пити, наприклад, що це рішення пов’язане виключно зі здоров’ям або тим, що вони просто за кермом.

Розкажіть друзям про новину