Управління грошима та банківські операції не повинні викликати стрес, але відстежувати транзакції, налаштовувати платежі та інше іноді може бути схоже на виривання зубів.
Це порівняння є центральним елементом останньої кампанії британського диджитал банку Monzo від креативної агенції Uncommon Creative Studio. Кампанія «Money Never Felt Like Monzo» провела серію порівнянь між негативними та стресовими відчуттями, пов’язаними з типовими сценаріями управління грошима, та позитивними відчуттями, які виникають під час користування банком Monzo.
У рекламному ролику порівнюється похмуре відчуття сидіння на снігу з теплом і комфортом сидіння на сонці, відчуття страху, коли павук повзе по голові, з відчуттям, коли масажуєш голову, тощо. Порівняльні стоп-кадри в OOH-активах перетворюють зламаний унітаз на красивий фонтан, а крижані брили – на пухнасті капці.
Барвистий, абсурдний фільм використовує перебільшений, але комічний підхід до реальних розчарувань у сервісі, який має бути безперебійним і легким.
«По всій країні гроші викликають різні почуття, як правило, стрес, тривогу, уникнення. Однак наші клієнти кажуть нам, що в Monzo гроші відчуваються по-іншому, настільки, що вони в сім разів частіше використовують слово «любов», описуючи нас, ніж будь-який інший банк», — говорить Ей Джей Койн, віце-президент з маркетингу Monzo.
Фільм з’явився на телебаченні, VOD, в кінотеатрах та на YouTube. Він також буде показаний на Channel 4, BVOD, CTV та відео за підпискою протягом весни та літа. Зовнішня реклама буде розміщена по всій Великобританії, включаючи Лондон, Бірмінгем, Глазго та Ньюкасл.