Apple India представила новий ролик «Relax, it’s iPhone».
Реклама показала, як iPhone 15 пройшов випробування на міцність, зокрема підкидання, повороти та перекидання на задньому сидінні рикші, щоб продемонструвати його міцну конструкцію.
Розпочата в розпал сезону крикету, кампанія нагадує фанатам, що вони можуть дивитися улюблену гру, не пропускаючи жодного удару і не турбуючись про пошкодження свого iPhone. Від сильних ударів до різких поворотів, iPhone витримує хаос поїздки на рикші на вибоїстих дорогах, доводячи, що він телефон захищений навіть під час найскладніших поїздок.
Кампанія створена агенцією TBWA\Media Arts Lab Singapore. Вона транслюватиметься в ефірі, а також з’явиться в диджитал преролі, на ТБ і в соціальних мережах.