Що обʼєднує професійну гімнастку, малих, які кричать під вікнами, та діда-дауншифтера? По-перше, усі вони зберігають інформаційну тишу. А по-друге, вони подвоїли гігабайти в Київстар.
Київстар представив нову рекламну кампанію, створену креативною агенцією SHOTS.
Креативники розробили серію роликів зі знайомими ситуаціями, без передозування гумору і з приємним, ненавʼязливим посмаком.
«Київстар завжди йде назустріч нашим абонентам. Подвоєння гігабайтів — це такий спосіб підтримати і трішки підняти настрій українцям. І особливо в ці часи, коли навіть мегабайт може комусь допомогти», — каже Head of Marcom Київстар Юрій Чорненький.
«Усі ми знаємо ту теплу іміджеву комунікацію Київстар, яка обіймає тебе у мʼякеньку ковдрочку в мінус 20. Але коли справа стосується продуктових роликів, то завжди хочеться увімкнути кондиціонер, щоб трохи освіжитися. Продукт дійсно класний і простий, тож ми хотіли створити таку саму легку і зрозумілу комунікацію», — коментує Аня Запорожченко, копірайтерка SHOTS.