Ролики показали, що обʼєднує гімнастку, голосних малих та діда-дауншифтера
09 Сер 2023, 13:33

Ролики показали, що обʼєднує гімнастку, голосних малих та діда-дауншифтера

Що обʼєднує професійну гімнастку, малих, які кричать під вікнами, та діда-дауншифтера? По-перше, усі вони зберігають інформаційну тишу. А по-друге, вони подвоїли гігабайти в Київстар.

Київстар представив нову рекламну кампанію, створену креативною агенцією SHOTS.

Креативники розробили серію роликів зі знайомими ситуаціями, без передозування гумору і з приємним, ненавʼязливим посмаком.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Київстар завжди йде назустріч нашим абонентам. Подвоєння гігабайтів — це такий спосіб підтримати і трішки підняти настрій українцям. І особливо в ці часи, коли навіть мегабайт може комусь допомогти», — каже Head of Marcom Київстар Юрій Чорненький.

«Усі ми знаємо ту теплу іміджеву комунікацію Київстар, яка обіймає тебе у мʼякеньку ковдрочку в мінус 20. Але коли справа стосується продуктових роликів, то завжди хочеться увімкнути кондиціонер, щоб трохи освіжитися. Продукт дійсно класний і простий, тож ми хотіли створити таку саму легку і зрозумілу комунікацію», — коментує Аня Запорожченко, копірайтерка SHOTS.

Розкажіть друзям про новину