Ролики показали, що обʼєднує гімнастку, голосних малих та діда-дауншифтера
09 Сер 2023, 13:33

Ролики показали, що обʼєднує гімнастку, голосних малих та діда-дауншифтера

Що обʼєднує професійну гімнастку, малих, які кричать під вікнами, та діда-дауншифтера? По-перше, усі вони зберігають інформаційну тишу. А по-друге, вони подвоїли гігабайти в Київстар.

Київстар представив нову рекламну кампанію, створену креативною агенцією SHOTS.

Креативники розробили серію роликів зі знайомими ситуаціями, без передозування гумору і з приємним, ненавʼязливим посмаком.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Київстар завжди йде назустріч нашим абонентам. Подвоєння гігабайтів — це такий спосіб підтримати і трішки підняти настрій українцям. І особливо в ці часи, коли навіть мегабайт може комусь допомогти», — каже Head of Marcom Київстар Юрій Чорненький.

«Усі ми знаємо ту теплу іміджеву комунікацію Київстар, яка обіймає тебе у мʼякеньку ковдрочку в мінус 20. Але коли справа стосується продуктових роликів, то завжди хочеться увімкнути кондиціонер, щоб трохи освіжитися. Продукт дійсно класний і простий, тож ми хотіли створити таку саму легку і зрозумілу комунікацію», — коментує Аня Запорожченко, копірайтерка SHOTS.

Розкажіть друзям про новину