Ролик від TBWA\Helsinki закликав до чіткого маркування контенту, створеного штучним інтелектом, щоб захистити «покоління екранного часу» від потопання в медіастрімі.
Фінська неурядова організація The Mannerheim League for Child Welfare (MLL), яка сприяє благополуччю дітей, молоді та сімей з дітьми, випустила вражаючий фільм, у якому показано, як дитина тоне в контенті, створеному штучним інтелектом, не розуміючи, що є реальним, а що ні.
Урядова агенція Європол прогнозує, що до 2026 року ШІ може бути відповідальним за створення до 90% всього медіаконтенту. Така ескалація реальності в поєднанні з існуючими онлайн-загрозами підкреслює необхідність ефективного та оперативного батьківського гайду про використання дітьми медіа, а також його маркування.
Паула Аалто, керівниця відділу співпраці зі школами та діджитал роботи з молоддю в MLL, зазначила: «Нам потрібен ідентифікатор, щоб зрозуміти, чи є контент заснованим на реальності, чи створеним штучним інтелектом, подібно до того, як етикетка «Parental Advisory» допомагає виявити шкідливий для дітей контент. Це стає ще більш важливим, оскільки медіаграмотність дітей намагається встигати за розвитком штучного інтелекту».