Ouigo, французька залізнична лоу-кост компанія, запустила нову кампанію, що просувати більш екологічно безпечні подорожі.
Створена агенцією Rosa Paris реклама передає ритм повсякденного життя Франції, спонукаючи громадян скорочувати своє споживання заради довкілля, визнаючи, що є задоволення у невеликих, раціональних виборах, такі як споживання меншої кількості води, приймаючи душ разом, або економія електрики при відключенні приставки.
Тим не менш, в умовах кризи вартості життя, ролик також визнає, що люди будуть стурбовані тим, що цей вибір може вдарити по гаманцю сильніше, ніж зазвичай. Ouigo хоче підкреслити, що іноді більш екологічний вибір насправді економічніший, а екологічність доступна кожному.
«Ouigo, стандарт недорогих залізничних перевезень в Європі, робить відповідальну мобільність доступною за низькими цінами, чи то поїзди TGV, чи класичні поїзди Ouigo. Вибір порятунку планети за допомогою подорожей не обов’язково має бути фінансовим зусиллям, обмеженням чи зобов’язанням», — каже Жером Лаффон, керуючий директор бренду.
Ролик також є прикладом кампаній зі сталого розвитку, на які можуть тепер чекати у Франції, оскільки уряд нещодавно оновив своє законодавство по боротьбі з грінвошингом, включивши до нього серйозні штрафи для брендів, які перебільшують свої екологічні зобов’язання.