Різдво може бути важким для тих, хто пережив втрату коханої людини. У цьому ролику голландської мережі супермаркетів Plus розповідається про хлопчика-підлітка, який втратив батька та має примиритися з новим партнером своєї матері.
Щороку супермаркет запускає святкову кампанію, яка розповідає про сімейну історію, і цей рік не став винятком. У 2022 році кампанія присвячена 15-річному Джіо та його реакції на зустріч із новим бойфрендом його матері, який зрештою стає його вітчимом.
Це серйозна кампанія, створена амстердамським агентством Energize, сповнена емоцій і нагадує глядачам, що святковий сезон у всіх різний, але це також час, коли сім’ї збираються разом.
«Це стало справжнім різдвяним фільмом із душею. Про те, як бути разом, їсти разом та цінності сім’ї», — пояснив Робін Пас, креативний директор Energize.
Телевізійна кампанія розпочалася в Нідерландах 5 грудня та почне з’являтися у кінотеатрах по всій країні 8 грудня. Вона також підтримуватиметься зовнішньою рекламою, у соціальних мережах та на радіо. Онлайн-відео за участю сім’ї у головній рекламі запропонує глядачам ідеї для приготування страв, доступні святкові рішення та пропозиції вин, доступні у магазинах Plus.