Різдвяний ролик розповів історію важких переживань підлітка під час свят
07 Гру 2022, 12:39

Різдвяний ролик розповів історію важких переживань підлітка під час свят

Різдво може бути важким для тих, хто пережив втрату коханої людини. У цьому ролику голландської мережі супермаркетів Plus розповідається про хлопчика-підлітка, який втратив батька та має примиритися з новим партнером своєї матері.

Щороку супермаркет запускає святкову кампанію, яка розповідає про сімейну історію, і цей рік не став винятком. У 2022 році кампанія присвячена 15-річному Джіо та його реакції на зустріч із новим бойфрендом його матері, який зрештою стає його вітчимом.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Pink Rabbit (@pinkrabbitnl)

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Це серйозна кампанія, створена амстердамським агентством Energize, сповнена емоцій і нагадує глядачам, що святковий сезон у всіх різний, але це також час, коли сім’ї збираються разом.

«Це стало справжнім різдвяним фільмом із душею. Про те, як бути разом, їсти разом та цінності сім’ї», — пояснив Робін Пас, креативний директор Energize.

Телевізійна кампанія розпочалася в Нідерландах 5 грудня та почне з’являтися у кінотеатрах по всій країні 8 грудня. Вона також підтримуватиметься зовнішньою рекламою, у соціальних мережах та на радіо. Онлайн-відео за участю сім’ї у головній рекламі запропонує глядачам ідеї для приготування страв, доступні святкові рішення та пропозиції вин, доступні у магазинах Plus.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео