26 Тра 2022, 12:28

Rissua та sorri: реклама школи англійської мови натхненна помилками росіян

Агенція Isobar Ukraine, надихнувшись фотографіями безграмотності російських загарбників в англійській мові, створила банери та діджитал-плакати для школи англійської мови ALOHA Language School.

Гра слів у постерах підкреслює цивілізованість і свободолюбивість культурного коду англійської мови у протиставлення неосвіченості росіян.

«Цей тренд агенція застосувала і в плакатах для навчального закладу. Креативна ідея натякає аудиторії – є помилки граматичні, які можна виправити вивченням мови, а є помилки ідеологічні, які не підлягають виправленню. Для перших є мовні курси. А для других – ЗСУ».

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину

Нове відео