Rihanna перетворилась на золоту богиню у рекламі парфумів Dior
02 Вер 2024, 12:07

Rihanna перетворилась на золоту богиню у рекламі парфумів Dior

Правління Rihanna як королеви Dior J’adore офіційно розпочалося.

У червні було оголошено, що Rihanna змінить Шарліз Терон на посаді обличчя культових парфумів — і де, як не у Версальському палаці, провести її коронацію?

1 вересня Dior представив перший рекламний ролик за участю нової амбасадорки, знятий режисером Стівеном Кляйном під трек Rihanna «Love on the Brain». Реклама розповідає історію «метаморфози та коронації, ф’южн-зустрічі між поп-ідолом та легендарними парфумами».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У ролику Rihanna перетворюється на людське втілення золотого флакону парфумів J’adore, скидаючи своє розкішне чорне пальто, рукавички та сумочку Lady Dior заради королівської сукні-корсета з блискітками та намиста-чокера з перлів.

Розкажіть друзям про новину