Rihanna стала обличчям аромату Dior
18 Чер 2024, 17:03

Rihanna стала обличчям аромату Dior

Rihanna стала новим обличчям жіночого аромату J’Adore від Dior.

Співачка, бізнесвумен та ікона моди у своїй заяві описала свою нову роль як «честь і місію». «Аромат, який я так давно знаю і люблю, так багато значить для жінок, — сказала Rihanna. — Я з нетерпінням чекаю можливості приєднатися до цієї пригоди і зробити свій внесок через мій світ, мою історію, моє коріння, а також мою творчість і мою власну жіночність».

На посаді обличчя J’Adore Rihanna змінила Шарліз Терон, яка у травні цього року стала амбасадоркою ювелірних прикрас і засобів по догляду за шкірою Dior, після того, як представляла аромат протягом 20 років.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«З моменту свого створення в 1999 році J’Adore завжди уособлював сильних, переможних, надихаючих жінок, — сказала Веронік Куртуа, генеральна директорка Parfums Christian Dior. — Вибір Rihanna на роль нового обличчя J’Adore був для нас очевидним. Вона не тільки одна з найвеличніших і найвпливовіших артисток усіх часів, вона також багатогранна, успішна підприємиця, віддана гуманітарній справі, мати двох дітей і надзвичайна красуня».

Куртуа каже, що Dior завжди асоціювався з іконами, принцесами та королевами. «Rihanna — королева нашого часу, надихаюча фігура жіночої емансипації за все, що вона робить, за те, що вона втілює, і за те, що вона реалізувала свої дитячі мрії. Вона привнесе в J’Adore свій неповторний штрих, поєднання універсальної бажаності та витонченості, що відкриє цей унікальний аромат новому поколінню жінок».

Кампанія J’Adore, у якій знялася Rihanna, була знята фешн-фотографом Стівеном Кляйном і вийде на екрани 1 вересня. Куртуа не розкрила деталей, але пообіцяла, що «в ній поєднано все, що можна очікувати від історії Dior: хвилювання, бажання, відчуття видовищності та екстраординарності, а також деякі несподівані повороти».

Rihanna не вперше співпрацює з Dior, зокрема у 2015 році вона з’явилась у мініфільмі «Secret Garden IV», знятому в Версалі, а через рік після цього зірка та бренд співпрацювали над колекцією сонцезахисних окулярів.

Розкажіть друзям про новину