Rihanna стала обличчям аромату Dior
18 Чер 2024, 17:03

Rihanna стала обличчям аромату Dior

Rihanna стала новим обличчям жіночого аромату J’Adore від Dior.

Співачка, бізнесвумен та ікона моди у своїй заяві описала свою нову роль як «честь і місію». «Аромат, який я так давно знаю і люблю, так багато значить для жінок, — сказала Rihanna. — Я з нетерпінням чекаю можливості приєднатися до цієї пригоди і зробити свій внесок через мій світ, мою історію, моє коріння, а також мою творчість і мою власну жіночність».

На посаді обличчя J’Adore Rihanna змінила Шарліз Терон, яка у травні цього року стала амбасадоркою ювелірних прикрас і засобів по догляду за шкірою Dior, після того, як представляла аромат протягом 20 років.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«З моменту свого створення в 1999 році J’Adore завжди уособлював сильних, переможних, надихаючих жінок, — сказала Веронік Куртуа, генеральна директорка Parfums Christian Dior. — Вибір Rihanna на роль нового обличчя J’Adore був для нас очевидним. Вона не тільки одна з найвеличніших і найвпливовіших артисток усіх часів, вона також багатогранна, успішна підприємиця, віддана гуманітарній справі, мати двох дітей і надзвичайна красуня».

Куртуа каже, що Dior завжди асоціювався з іконами, принцесами та королевами. «Rihanna — королева нашого часу, надихаюча фігура жіночої емансипації за все, що вона робить, за те, що вона втілює, і за те, що вона реалізувала свої дитячі мрії. Вона привнесе в J’Adore свій неповторний штрих, поєднання універсальної бажаності та витонченості, що відкриє цей унікальний аромат новому поколінню жінок».

Кампанія J’Adore, у якій знялася Rihanna, була знята фешн-фотографом Стівеном Кляйном і вийде на екрани 1 вересня. Куртуа не розкрила деталей, але пообіцяла, що «в ній поєднано все, що можна очікувати від історії Dior: хвилювання, бажання, відчуття видовищності та екстраординарності, а також деякі несподівані повороти».

Rihanna не вперше співпрацює з Dior, зокрема у 2015 році вона з’явилась у мініфільмі «Secret Garden IV», знятому в Версалі, а через рік після цього зірка та бренд співпрацювали над колекцією сонцезахисних окулярів.

Розкажіть друзям про новину