Rihanna повернулася до школи у новій кампанії Fenty x Puma
12 Лип 2024, 10:47

Rihanna повернулася до школи у новій кампанії Fenty x Puma

Після квітневого оновлення кросівки Fenty x Puma Creeper Phatty повернулися в абсолютно нових кольорах — якраз перед тим, як пролунають перші шкільні дзвоники.

Новинка «In Session» отримала фірмову збільшену конструкцію моделі та підошву з гумовою вставкою, вбрану в нові вельветові покриття «Triple Black» та «Red/White».

Rihanna, багаторічна креативна директорка колаборації, відзначила цю подію кампанією, натхненною шкільною фотосесією. Колекція одягу демонструє Rihanna в образі «хорошої дівчинки» поряд з «дівчиною-емо» Хлоєю Черрі та «директоркою» Анжелікою Г’юстон. Наповнений ностальгією, стереотипний акторський склад також включає «театралів», «популярних дівчат», «ботаніків» тощо.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Вся ваша школа буде носити Creeper Phatty, і ця кампанія грає з цим баченням, — йдеться в заяві Rihanna. — Ми обрали ці кольори та матеріал спеціально для повернення до школи. Вельветовий чорний на чорному нагадує мені про моє власне дитинство — взуття, схвалене шкільною формою, з родзинкою, про яку я завжди мріяла».

Колекція FENTY x PUMA «In Session» вже доступна для покупки онлайн та в магазинах PUMA за ціною від 65 до 120 доларів.

Розкажіть друзям про новину