Rihanna повернулася до школи у новій кампанії Fenty x Puma
12 Лип 2024, 10:47

Rihanna повернулася до школи у новій кампанії Fenty x Puma

Після квітневого оновлення кросівки Fenty x Puma Creeper Phatty повернулися в абсолютно нових кольорах — якраз перед тим, як пролунають перші шкільні дзвоники.

Новинка «In Session» отримала фірмову збільшену конструкцію моделі та підошву з гумовою вставкою, вбрану в нові вельветові покриття «Triple Black» та «Red/White».

Rihanna, багаторічна креативна директорка колаборації, відзначила цю подію кампанією, натхненною шкільною фотосесією. Колекція одягу демонструє Rihanna в образі «хорошої дівчинки» поряд з «дівчиною-емо» Хлоєю Черрі та «директоркою» Анжелікою Г’юстон. Наповнений ностальгією, стереотипний акторський склад також включає «театралів», «популярних дівчат», «ботаніків» тощо.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Вся ваша школа буде носити Creeper Phatty, і ця кампанія грає з цим баченням, — йдеться в заяві Rihanna. — Ми обрали ці кольори та матеріал спеціально для повернення до школи. Вельветовий чорний на чорному нагадує мені про моє власне дитинство — взуття, схвалене шкільною формою, з родзинкою, про яку я завжди мріяла».

Колекція FENTY x PUMA «In Session» вже доступна для покупки онлайн та в магазинах PUMA за ціною від 65 до 120 доларів.

Розкажіть друзям про новину