Новий рекламний ролик від найбільшого у світі постачальника програмного забезпечення для промислового і цивільного будівництва Autodesk присвячений чотирьом роковинам відтоді, як у Соборі Паризької Богоматері сталася пожежа, — і проливає світло на програмне забезпечення для інформаційного моделювання будівель, яке використовується для відновлення історичного собору до його колишньої величі.
Autodesk випустила кампанію про катастрофічну подію і про те, як вона допомагала у відновленні собору разом з французьким урядом і провідними архітекторами. Того ж дня президент Франції Емануель Макрон відвідав це місце, щоб віддати свою шану.
Ролик, розроблений креативним агентством Goodby Silverstein & Partners із Сан-Франциско.
«Використовуючи технології майбутнього і традиції минулого, буде відтворено історію», – говориться в ролику, коли архітектори розглядають 3D-модель собору.
Autodesk був серед багатьох компаній по всьому світу, які «поспішили зробити пожертвування, щоб допомогти врятувати пам’ятку», хоча точна сума пожертвування залишається нерозкритою.
Згідно з кампанією, Autodesk також допоміг створити високодеталізовану 3D-модель Нотр-Даму. Модель була створена за допомогою поєднання продукту Autodesk Building Information Modeling (BIM), тривимірних геометричних процесів та інтелектуальних даних з попередніх сканувань Нотр-Даму.
У рамках угоди Autodesk з французьким урядом бренд не може залучати до кампанії платні засоби масової інформації, тому замість цього він використовує агресивний органічний підхід. Бренд стверджує, що раніше досяг успіху завдяки такому підходу у своїй кампанії “Otto Desc”, присвяченій врученню премії “Оскар”, в якій взяли участь Рон Перлман та інші зірки.
Команда реставраторів Нотр-Дам де Парі працює над тим, щоб знову відкрити двері собору в грудні 2024 року.