Рекламний ролик представив найлютіших маленьких футболістів Австралії
22 Сер 2022, 11:45

Рекламний ролик представив найлютіших маленьких футболістів Австралії

NAB Mini Legends повертаються у 2022 році. Відзначаючи свій шостий рік, кампанія продовжує наголошувати на відданості австралійської банкової групи NAB підтримці футболу від NAB AFL Auskick до великих успіхів. Auskick — це програма, призначена для навчання хлопчиків та дівчаток віком від 5 до 12 років основним навичкам австралійського футболу.

Коли дитина грає у футбол, незалежно від рівня її майстерності, кожен момент здається найбільшою та захоплюючою подією у світі. Цього року кампанія розповідає цю історію.

Виконавчий директор групи NAB з маркетингу Сюзанна Рістевскі сказала, що повернення NAB Mini Legends на шостий рік їхнього існування відзначає найкращі результати на полі та за його межами.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Кампанія NAB Mini Legends завжди викликає у вас усмішку і чудово відображає радість, яку AFL приносить усім нам», — сказала пані Рістевскі.

«Ми пишаємося випуском 22-річного класу, новобранців, які, як ми сподіваємося, надихнуть майбутнє покоління легенд AFL та AFLW».

Агентство TBWA\Melbourne, яке допомагало створювати цю кампанію, додало: «Ми давно захоплюємося роботою NAB Mini Legends, і цього року для нас велика честь продовжити історію».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео