Рекламний ролик представив найлютіших маленьких футболістів Австралії
22 Сер 2022, 11:45

Рекламний ролик представив найлютіших маленьких футболістів Австралії

NAB Mini Legends повертаються у 2022 році. Відзначаючи свій шостий рік, кампанія продовжує наголошувати на відданості австралійської банкової групи NAB підтримці футболу від NAB AFL Auskick до великих успіхів. Auskick — це програма, призначена для навчання хлопчиків та дівчаток віком від 5 до 12 років основним навичкам австралійського футболу.

Коли дитина грає у футбол, незалежно від рівня її майстерності, кожен момент здається найбільшою та захоплюючою подією у світі. Цього року кампанія розповідає цю історію.

Виконавчий директор групи NAB з маркетингу Сюзанна Рістевскі сказала, що повернення NAB Mini Legends на шостий рік їхнього існування відзначає найкращі результати на полі та за його межами.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Кампанія NAB Mini Legends завжди викликає у вас усмішку і чудово відображає радість, яку AFL приносить усім нам», — сказала пані Рістевскі.

«Ми пишаємося випуском 22-річного класу, новобранців, які, як ми сподіваємося, надихнуть майбутнє покоління легенд AFL та AFLW».

Агентство TBWA\Melbourne, яке допомагало створювати цю кампанію, додало: «Ми давно захоплюємося роботою NAB Mini Legends, і цього року для нас велика честь продовжити історію».

Розкажіть друзям про новину