Рекламний ролик представив найлютіших маленьких футболістів Австралії
22 Сер 2022, 11:45

Рекламний ролик представив найлютіших маленьких футболістів Австралії

NAB Mini Legends повертаються у 2022 році. Відзначаючи свій шостий рік, кампанія продовжує наголошувати на відданості австралійської банкової групи NAB підтримці футболу від NAB AFL Auskick до великих успіхів. Auskick — це програма, призначена для навчання хлопчиків та дівчаток віком від 5 до 12 років основним навичкам австралійського футболу.

Коли дитина грає у футбол, незалежно від рівня її майстерності, кожен момент здається найбільшою та захоплюючою подією у світі. Цього року кампанія розповідає цю історію.

Виконавчий директор групи NAB з маркетингу Сюзанна Рістевскі сказала, що повернення NAB Mini Legends на шостий рік їхнього існування відзначає найкращі результати на полі та за його межами.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Кампанія NAB Mini Legends завжди викликає у вас усмішку і чудово відображає радість, яку AFL приносить усім нам», — сказала пані Рістевскі.

«Ми пишаємося випуском 22-річного класу, новобранців, які, як ми сподіваємося, надихнуть майбутнє покоління легенд AFL та AFLW».

Агентство TBWA\Melbourne, яке допомагало створювати цю кампанію, додало: «Ми давно захоплюємося роботою NAB Mini Legends, і цього року для нас велика честь продовжити історію».

Розкажіть друзям про новину