Як використовувати імерсивні технології у рекламі: кейс Doritos та Minecraft
21 Тра 2025, 13:50

Як використовувати імерсивні технології у рекламі: кейс Doritos та Minecraft

Кампанія «The Nether Lands» — це яскраве поєднання реального й віртуального світу, створене для просування «Фільму про Minecraft». Її головним героєм стала золота чипсина, а справжнім центром дії — портал у змішаній реальності, встановлений на площі Музеумплейн в Амстердамі. Завдяки цьому Doritos позиціонується як ідеальний снек для перегляду фільмів, а кампанія вже привернула увагу сотень тисяч фанатів по всьому світу.

Ініціатором виступила креативна платформа United Playgrounds. Над ідеєю працювало агентство Fitzroy, реальні активації організувала команда Livewall, а технології доповненої та змішаної реальності розробили фахівці з Beyond.

Старт проекту відбувся 28 березня, коли на амстердамській площі Музеумплейн з’явився повномасштабний портал Minecraft, який запрошував перехожих до ігрового світу. Використовуючи свої телефони, гравці збирали ресурси, билися з піглінами та змагалися за приз.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Те, що почалося як локальна активація, швидко стало вірусним. Протягом наступних тижнів інтерактивні портали з’явилися в кінотеатрах, на залізничних вокзалах та на більш ніж 135 екранах зовнішньої реклами у Нідерландах та Бельгії.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео