KFC перетворив свою смажену курку на льодяник
22 Тра 2025, 16:28

KFC перетворив свою смажену курку на льодяник

KFC та кондитерський бренд Fiesta об’єднали зусилля, щоб випустити спеціальне видання класичного льодяника Fresquito, переосмисленого у формі курячої гомілки та вкритого пікантною, хрусткою пудрою, що нагадує фірмову паніровку KFC.

Центральним елементом кампанії є білборд бренду Babaria, розташований на мадридській станції метро Авеніда де Америка, вкритий дитячими малюнками, зробленими крейдою та маркерами. Ця спонтанна інтервенція є частиною креативної акції агентства PS21, спрямованої на просування нової співпраці між мережею ресторанів фаст-фуду та культовим іспанським кондитерським брендом.

Кампанія буде розгорнута в різних фізичних точках контакту, включаючи саму станцію та автомобілі по всьому місту.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Креативна концепція кампанії базується на дитячих малюнках, щоб пов’язати продукт із його цільовою аудиторією.

Льодяник можна придбати за 1 євро з будь-яким замовленням з меню KFC — у ресторанах, через застосунок та вебсайт, доки не закінчаться запаси.

Розкажіть друзям про новину