KFC та кондитерський бренд Fiesta об’єднали зусилля, щоб випустити спеціальне видання класичного льодяника Fresquito, переосмисленого у формі курячої гомілки та вкритого пікантною, хрусткою пудрою, що нагадує фірмову паніровку KFC.

Центральним елементом кампанії є білборд бренду Babaria, розташований на мадридській станції метро Авеніда де Америка, вкритий дитячими малюнками, зробленими крейдою та маркерами. Ця спонтанна інтервенція є частиною креативної акції агентства PS21, спрямованої на просування нової співпраці між мережею ресторанів фаст-фуду та культовим іспанським кондитерським брендом.
Кампанія буде розгорнута в різних фізичних точках контакту, включаючи саму станцію та автомобілі по всьому місту.
Креативна концепція кампанії базується на дитячих малюнках, щоб пов’язати продукт із його цільовою аудиторією.
Льодяник можна придбати за 1 євро з будь-яким замовленням з меню KFC — у ресторанах, через застосунок та вебсайт, доки не закінчаться запаси.