«Так чисто, що можна цілувати»: бренд біде кинув виклик традиційній рекламі засобів гігієни
21 Тра 2025, 14:49

«Так чисто, що можна цілувати»: бренд біде кинув виклик традиційній рекламі засобів гігієни

Туалетний папір був винайдений майже два століття тому, але ось ми у 2025 році, а підтираємося так, ніби зараз 1850 рік. Невже це найкраще, що ми можемо зробити для наших сідниць?

Німецький бренд біде Bidetlity об’єднався з агентством JOAN Berlin для створення провокаційної зовнішньої реклами, яка не схожа на звичайну. Завданням стало: як зобразити, наскільки чистими ви стаєте з Bidetlity, якщо ви не можете показати товар?

JOAN знайшло зухвалий обхідний шлях — зображення, що натякають на відповідну частину тіла, але не показують її. Результатом стала серія знімків крупним планом зі стиснутими губами, що супроводжуються яскравим слоганом: «Так чисто, що можна цілувати».

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Мета реклами — привернути увагу та сміливо кинути виклик стигмі, що оточує особисту гігієну, і все це у веселій та кокетливій атмосфері.

Розкажіть друзям про новину