Aviation American Gin, дітище Раяна Рейнольдса, підняв мистецтво різдвяної реклами на нові висоти.
Відвідувачів галасливої нью-йоркської Таймс-Сквер зустрів білборд-тизер з трьома загадковими зображеннями: пляшкою джину, чайки і набором дзвіночків. Поряд з трьома іконками на білборді розміщено QR-код, який приводив глядачів до нового святкового ролика Aviation American Gin з самим Рейнольдсом у головній ролі «Gingle Bells».
У рекламі Рейнольдс, озброєний мішалкою для коктейлів у руці, доторкається до різних видів мартіні під класичну мелодію «Jingle Bells». Однак, коли наближається фінальна нота, стає очевидно, що він трохи розслаблений. Рейнольдс, який ніколи не втрачає можливості зробити ковток власного творіння, робить ковток і, як за помахом чарівної палички, потрапляє в ідеальну ноту.
Кампанія була створена креативним агентством Рейнольдса Maximum Effort.