Раян Рейнольдс додав трохи джину у «Jingle Bells»
25 Гру 2023, 17:02

Раян Рейнольдс додав трохи джину у «Jingle Bells»

Aviation American Gin, дітище Раяна Рейнольдса, підняв мистецтво різдвяної реклами на нові висоти.

Відвідувачів галасливої нью-йоркської Таймс-Сквер зустрів білборд-тизер з трьома загадковими зображеннями: пляшкою джину, чайки і набором дзвіночків. Поряд з трьома іконками на білборді розміщено QR-код, який приводив глядачів до нового святкового ролика Aviation American Gin з самим Рейнольдсом у головній ролі «Gingle Bells».

У рекламі Рейнольдс, озброєний мішалкою для коктейлів у руці, доторкається до різних видів мартіні під класичну мелодію «Jingle Bells». Однак, коли наближається фінальна нота, стає очевидно, що він трохи розслаблений. Рейнольдс, який ніколи не втрачає можливості зробити ковток власного творіння, робить ковток і, як за помахом чарівної палички, потрапляє в ідеальну ноту.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія була створена креативним агентством Рейнольдса Maximum Effort.

Розкажіть друзям про новину