Райан Рейнольдс створив нову некомерційну організацію Creative Ladder, щоб полегшити просування кар’єрними сходами для представників творчих професій.
Організація пропонуватиме програми та послуги для студентів та молодих спеціалістів, зацікавлених у маркетингу, рекламі, дизайні та комерційному виробництві. Для тих, хто вже працює у цих галузях, The Creative Ladder запропонує навчання лідерству, наставництво, мережеві можливості та ресурси для розвитку кар’єри.
«Ми почали говорити про The Creative Ladder відразу після того, як запустили ініціативу Group Effort, тому я дуже радий, що цей день нарешті настав», — сказав співзасновник The Creative Ladder Райан Рейнольдс. «Мені подобається робити рекламу, і я хочу, щоб таланти будь-якого походження мали доступ та інформацію, необхідні їм для досягнення успіху. Реклама — це ще одна форма розповіді історій, і більш представницька робоча сила тільки зміцнить цю галузь і дозволить їй розповідати кращі історії».
Офіційно запущений восени 2022 року, The Creative Ladder запропонує конференцію з творчого лідерства та шестимісячну Академію лідерства, яка віртуально навчає навичкам управління.
Міжнародна мережа компаній, що надають послуги в галузі консалтингу та аудиту, Deloitte приєдналася до ініціативи як донора-засновника з початковим внеском у розмірі 500 тисяч доларів та як стратегічний партнер.
Провідна глобальна готельна компанія Hilton також приєдналася як один з перших спонсорів, обіцяючи фінансову підтримку та проводячи першу конференцію Creative Leadership Conference.
Щоб очолити організацію, до співзасновника Райана Рейнольдса приєднаються співзасновник та генеральний директор Діонна Дорсі Келлоуей, засновниця бренду одягу District of Clothing, і третій співзасновник та директор за контентом Девід Грінер, редактор Adweek.
До ради директорів некомерційної організації входять керівники найвищого рівня зі Snap Inc., TBWA, The Martin Agency, VaynerMedia та інших компаній.
«У наших спільнотах немає дефіциту талантів, є дефіцит можливостей», — сказала співзасновник і генеральний директор The Creative Ladder Діонна Дорсі Келлоуей. «От чому наша місія з об’єднання, натхнення та розвитку інклюзивного нового покоління креативників має велике значення. Creative Ladder допоможе нам створити ширшу мережу і зв’язати чудових молодих креативників з можливостями, які інакше були б менш доступними та відомими».